Gå til innhold

Er dette normalt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg fant nylig ut at jeg er gravid, i følge app og tester skal jeg være ca 5+6 på vei. Jeg har i dag hatt en del smerter i magen, vært veldig av og på. Men kjent de så ofte i dag, føles ut som sterke menssmerter. Er dette normalt eller et tegn på spontanabort? Jeg har ingen blødning, bare disse smertene. Går rundt å bekymrer meg veldig! Spesielt siden jeg mistet i mai, men da var det både smerter + blødning. Har noen kanskje noen gode solskinnshistorier hvor de har hatt mye smerter i starten men hvor det har gått bra? 

Anonymkode: 212f0...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært plaget med veldig menssmerter i dag. Vet ikke om det er sa eller hva det er.  Er 4+6. Har også murringer i ryggen. Har hørt det er normalt,og jeg har hatt det slik i mine forrige svangerskap. 2 gikk bra og 2 gikk dårlig. Så det trenger ikke bety noe💞

Anonymkode: 8c6b8...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensmurringer og menssmerter, og at det føles som om du skal få mensen men så kommer den ikke er et vanlig symptom tidlig i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vonde smerter isåfall! Hadde ikke det med mitt første barn. Men tar vel det som positivt at clearblue nå har blitt 3+, den var nemlig på 2-3 på mandagen. Så det er vel ikke noe SA enda? Får bare håper at HCG stiger og at det holder seg slik. Takk for svar dere ☺️ Blir litt urolig når man nylig hadde en SA, og har så mye smerter nå. Men man kan vel heller ikke utelukke svangerskap utenfor livmor? Er det noe jeg burde sjekke opp fort? 

image.jpg

Anonymkode: 212f0...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Veldig vonde smerter isåfall! Hadde ikke det med mitt første barn. Men tar vel det som positivt at clearblue nå har blitt 3+, den var nemlig på 2-3 på mandagen. Så det er vel ikke noe SA enda? Får bare håper at HCG stiger og at det holder seg slik. Takk for svar dere ☺️ Blir litt urolig når man nylig hadde en SA, og har så mye smerter nå. Men man kan vel heller ikke utelukke svangerskap utenfor livmor? Er det noe jeg burde sjekke opp fort? 

image.jpg

Anonymkode: 212f0...5e7

En exu er gjerne forbindet med blødning også. Det sies at de smertene skal være noe helt annet enn menssmerter. Det er gjerne veldig vonde smerter. Som du sier ser det ut til at stiger HCG og det er et godt tegn🥰kan jo ta en tidlig ul om du uroer deg veldig💞

Anonymkode: 8c6b8...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En exu er gjerne forbindet med blødning også. Det sies at de smertene skal være noe helt annet enn menssmerter. Det er gjerne veldig vonde smerter. Som du sier ser det ut til at stiger HCG og det er et godt tegn🥰kan jo ta en tidlig ul om du uroer deg veldig💞

Anonymkode: 8c6b8...525 Smertene er sterke, men de kommer noen ganger takvis. Har smertene hele tiden nå, noen ganger vondere enn andre. Men jeg vet ikke om det er fordi jeg konstant går rundt å tenker på det. Legen er heller ikke ledig før 1 juli 😔

Anonymkode: 212f0...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En exu er gjerne forbindet med blødning også. Det sies at de smertene skal være noe helt annet enn menssmerter. Det er gjerne veldig vonde smerter. Som du sier ser det ut til at stiger HCG og det er et godt tegn🥰kan jo ta en tidlig ul om du uroer deg veldig💞

Anonymkode: 8c6b8...525

Smertene er sterke, men de kommer noen ganger takvis. Har smertene hele tiden nå, noen ganger vondere enn andre. Men jeg vet ikke om det er fordi jeg konstant går rundt å tenker på det. Legen er heller ikke ledig før 1 juli 😔

Anonymkode: 212f0...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Smertene er sterke, men de kommer noen ganger takvis. Har smertene hele tiden nå, noen ganger vondere enn andre. Men jeg vet ikke om det er fordi jeg konstant går rundt å tenker på det. Legen er heller ikke ledig før 1 juli 😔

Anonymkode: 212f0...5e7

Få deg en hastetime, det får du på dagen. Si at du er gravid og har sterke magesmerter. Så får du komme med en gang 😉 Hvis ikke, gå til legevakten. Alle sånne smerter ved graviditet, så bør en gå til lege umiddelbart.

Anonymkode: 3a976...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Smertene er sterke, men de kommer noen ganger takvis. Har smertene hele tiden nå, noen ganger vondere enn andre. Men jeg vet ikke om det er fordi jeg konstant går rundt å tenker på det. Legen er heller ikke ledig før 1 juli 😔

Anonymkode: 212f0...5e7

Da bør du sjekke det. Evt gå privat om du har mulighet. Men de bør jo ta deg inn når du har så vondt. Sender over en god bedring og håp om at alt er bra🥰

Anonymkode: 8c6b8...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...