Gå til innhold

Hvor ofte må du barbere leggene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her vokser det ut i løpet av én dag. Men det synes ikke godt før etter 5 dager kanskje.

Anonymkode: 663b1...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annen hver dag om jeg går rundt med shorts, skjørt ol. Har mørke hår som gror fort :( Har jeg langbukse på pga årstideen/været så barberer jeg kanskje en gang i uka. 

Anonymkode: 020f5...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Annen hver dag om jeg går rundt med shorts, skjørt ol. Har mørke hår som gror fort :( Har jeg langbukse på pga årstideen/været så barberer jeg kanskje en gang i uka. 

Anonymkode: 020f5...c18

Ok. Har også mørke hår, men synes merkelig nok ikke så godt? eller er det jeg som ikke ser så godt hihihih

Anonymkode: 663b1...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørkhåret med rask hårveks (uvanlig rask i følge frisør). Gått over til epilator nå og er alltid glatt og myk på beina. Da jeg barberte var det stubb allerede dagen etter, men syntes vel ikke så mye før etter 2-3 dager kanskje. Hyppig barbering ga mye røde prikker og nupper.

Anonymkode: e5bcc...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mørkhåret med rask hårveks (uvanlig rask i følge frisør). Gått over til epilator nå og er alltid glatt og myk på beina. Da jeg barberte var det stubb allerede dagen etter, men syntes vel ikke så mye før etter 2-3 dager kanskje. Hyppig barbering ga mye røde prikker og nupper.

Anonymkode: e5bcc...ac3

Enig i at epilator fungerer godt, men gjør så sykt vondt.

Anonymkode: 663b1...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, sug lut skrev:

Hehe, definer "må". For at det ikke skal synes: annenhver dag, tenker jeg. I praksis: aldri.

For at det ikke skal synes, ja ;)

Anonymkode: 663b1...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberte beina på fredag, og har såvidt fått noen stubber nå. Så 1 - 2 ganger i uka for å holde stubbene unna.

Anonymkode: 16b83...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg barberte beina på fredag, og har såvidt fått noen stubber nå. Så 1 - 2 ganger i uka for å holde stubbene unna.

Anonymkode: 16b83...a81

Heldig sånn sett:)

Anonymkode: 663b1...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vokser ut i løpet av en dag😝 Hater at jeg er så hårete! Mørke, stive hår🙈

Så er jeg typ i syden, så barberer jeg hver dag, hjemme om sommeren: tre ganger i uken, og på vinteren kanskje en gang pr uke.

Anonymkode: dde39...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bruker dere å barbere med? Og hvordan unngå disse røde nuppene? Er jo ikke pent akkurat..

Anonymkode: 8dc3a...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det vokser ut i løpet av en dag😝 Hater at jeg er så hårete! Mørke, stive hår🙈

Så er jeg typ i syden, så barberer jeg hver dag, hjemme om sommeren: tre ganger i uken, og på vinteren kanskje en gang pr uke.

Anonymkode: dde39...bf6

Se på deg selv som en søt, hårete kattepus.

Anonymkode: 663b1...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hva bruker dere å barbere med? Og hvordan unngå disse røde nuppene? Er jo ikke pent akkurat..

Anonymkode: 8dc3a...d35

Jeg sørger for å gjøre det i dusjen. Varmer opp og fukter huden, bruker allergivennlig barberskum og en skånsom barberhøvel. Men hvis jeg f.eks. tørrbarberer, med litt vann og "umoden hud", blir det sårt og nuppete og svir i nesten en uke etterpå :o 

Jeg tipper epilator er mer hudvennlig?

Anonymkode: 663b1...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva bruker dere å barbere med? Og hvordan unngå disse røde nuppene? Er jo ikke pent akkurat..

Anonymkode: 8dc3a...d35

Jeg bruker barberhøvel og blad fra intuition, barberer i dusjen og har aldri røde nupper.

Anonymkode: 16b83...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg føler jeg har prøvd det meste..barberer i dusjen og disse røde nuppene kommer alltid.

Anonymkode: 8dc3a...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Altså, jeg føler jeg har prøvd det meste..barberer i dusjen og disse røde nuppene kommer alltid.

Anonymkode: 8dc3a...d35

Har du prøvd epilator? Voksing?

Anonymkode: 663b1...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke prøvd voksing, prøvd epilator. Nupper da og

Anonymkode: 8dc3a...d35

Prøv voksing

Anonymkode: 8ea74...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nupper av all hårfjerning. Også voks.

Jeg barberer ca. annenhver dag. Nytt forhold😂 Med eksen kunne det gå 1-2 uker, kanskje mer og. Spesielt på vinteren. Ikke mye hår, men nok til at det sjenerer meg i shorts etter noen dager uten... 

Anonymkode: 0d8dc...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang i uka. Har lyse og få hår. Bruker gillette mach 3 og asan intimvask som skum og får aldri nupper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken epilator anbefaler dere som bruker dette? Er like behåret som en middels gorilla,og hater å barbere...

Anonymkode: a5b3e...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...