Gå til innhold

Gresspollen... Noen som vet noe om det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når er gresspollenet verst, på dager med regn eller sol? Eller de dagene det har regnet og så blir sol?
Var litt lettere med bjørka da jeg ble markant bedre de dagene det hadde regna, men nå merker jeg ikke det samme og hovner opp i ansiktet og i armene osv. bare jeg er ute i hagen... 

Anonymkode: fb913...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Min datter gress allergi. Hun blir mye verre når det regner. 

Anonymkode: 23e13...41d

Kanskje gresset blomstrer mer opp ved fukt? I fjor var det BRA, savner tørr sommer nesten

Anonymkode: fb913...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når er gresspollenet verst, på dager med regn eller sol? Eller de dagene det har regnet og så blir sol?
Var litt lettere med bjørka da jeg ble markant bedre de dagene det hadde regna, men nå merker jeg ikke det samme og hovner opp i ansiktet og i armene osv. bare jeg er ute i hagen... 

Anonymkode: fb913...267

For meg er det verst når det har regnet å så blir sol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresspollen er definitivt værst ved sol, mulig som hun over sier at det er værst etter regn. Har ikke registrert noe annet at det er deilig med en fridag fra plagene på regndagene. I fjor ble det så tørt, at gresset ikke grodde, derfor slapp vi unna på slutten av sommeren i fjor. 

Anonymkode: 2bfbb...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. 

Skulle ønske det fantes midler som hjelper. Kan ikke vaksinere meg, reagerer for sterkt på vaksinen, og nå sitter jeg inne og kan ikke gå ut. Hovner opp i ansiktet og i armene, klør, får høyt blodtrykk og blir svimmel. Svir i halsen. 

Anonymkode: fb913...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du prøvd kortisonsprøyte? Hjelper på det værste for meg.

Anonymkode: f6388...9f1

Ja, tok det i våres. Vet ikke om det hjalp, men svetta av det og menstruasjonen ble klusset så mye til at sexlivet mellom meg og mannen min døde :P FORTSATT...

Anonymkode: fb913...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i natt regna det skikkelig. Torden og. Våkna av at jeg nøs (alle luker er skalket, vinduet er igjen)... nøs ute i stua.. følte meg dårlig, klør over hele, om jeg så er ute eller inne

Skjønner ingenting.

Anonymkode: fb913...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...