Gå til innhold

Hatt kjæreste lenge, men..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 10 år. Siden jeg var 15 år gammel og vi har begge kun ligget med hverandre. Vi har det fint sammen, men mye er blitt rutiner, vaner og er blitt veldig kjedelig. Dette har gjort at jeg har blitt litt mer nysgjerrig på andre, ikke nødvendigvis at jeg vil ha noen andre men jeg kjenner jo på at jeg er nysgjerrig på hvordan det er å ligge med andre. Bare for å ha gjort det, leve litt på en måte. Alle jeg kjenner har gått igjennom eller går igjennom perioden der de er single, finner ut hvem de er, har litt one night stands, roter på byen og «lever ungdomstiden» jeg har aldri fått den, er trossalt 25 år og hatt samme kjæreste siden jeg var 15. Er jeg helt syk i hode som har litt sånne tanker? I det siste, når jeg har vært veldig full så har det hendt at jeg har kyssa litt med random gutter på byen, har fortalt kjæresten om det altså. Han var jo såklart ikke fornøyd men tilga det. For meg betyr kyssing ingenting, det er ikke seksuelt for meg i det hele tatt egentlig og demper faktisk litt mer den nysgjerrigheten på andre faktisk. men der og da tenker jeg «skulle ønske jeg var singel nå». Jeg skulle ønske vi bare kunne kyssa litt med andre av og til, uten at det var noe problem for oss. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Men har noen opplevd det samme? 10 år med noen når man er så unge er jo veldig uvanlig og jeg kan jo ikke være den første som blir litt nysgjerrig på det som er der ute. Får jo dårlig samvittighet ovenfor kjæresten min og syns ikke det er ok å måtte fortelle han så ofte at noen prøvde å kysse meg, og jeg hadde ikke reaksjonsevne til å reagere fort nok eller at jeg ble med på det. Det er ikke som om jeg blir pirret eller får noe seksuelt ut av å kysse noen. Både meg og kjæresten min pleier å kysse det samme kjønn når vi drikker og begge synes det er greit, jeg kunne faktisk tenkt meg at det er greit å kysse det motsatte kjønn også så lenge det ikke blir noe mer og at vi drar hjem til/med hverandre uansett.. tenk å være såpass trygg og sikre på hverandre at det er ok me sånt liksom. Men har andre vært i samme situasjon? Hva gjorde dere? Kom dere over det tilslutt? Snakket dere med kjæresten om det? 

Anonymkode: b9dc0...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...