Gå til innhold

Hva ville dere gjort?😬


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nedskjæring på jobb og mulig jeg er en av de som må gå(de andre har vært ansatt i årevis, jeg er ny).Sjefen har en annen jobb å tilby meg isåfall, men det er en annen bedrift og en helt annen jobb. Jeg trives så godt med det jeg gjør nå og vil søke på lignende jobber fremover om jeg må gå.

Jeg har vært innom den type jobb han har å tilby meg før og trivdes ikke med det.

Jeg tenker tanken at jeg takker nei til den andre jobben og søker andre steder. Skal i tillegg begynne på skole til høsten(via nett, der det er Oppmøte til prøver/eksamener på skolen da).

Er heldig å ha en mann som tjener godt og han er enig med meg at det er ikke vits å ta en jobb man misstrives med.

Hva ville dere gjort? Jeg er vant til å ha god lønn og bidra, blir litt av en overgang isåfall...😳

Anonymkode: 5519c...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tatt den jobben jeg ble tilbudt og ha den til jeg evt fant noe annet. Ville ikke risikert å stå helt uten jobb.

Anonymkode: 8f6fd...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville tatt den jobben jeg ble tilbudt og ha den til jeg evt fant noe annet. Ville ikke risikert å stå helt uten jobb.

Anonymkode: 8f6fd...e52

Ja skjønner, føler samtidig at jeg lurer dem hvis jeg er aktiv jobbsøker😏

Anonymkode: 5519c...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja skjønner, føler samtidig at jeg lurer dem hvis jeg er aktiv jobbsøker😏

Anonymkode: 5519c...cfc

Nei. Er helt innafor det vell. Livene til folk forandrer seg hele tiden.. dessuten vet du ikke nå om du ikke vil trives 

Anonymkode: 3dd4a...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja skjønner, føler samtidig at jeg lurer dem hvis jeg er aktiv jobbsøker😏

Anonymkode: 5519c...cfc

Kan du ikke prøve og se om du liker jobben først da, før du er så negativ?

Anonymkode: 259bc...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er for kort til å takke ja til jobber man ikke liker 😉 Søk noe av det du vil jobbe med, i stedet. Så lenge økonomien kan tåle det på hjemmefronten, er det ikke noe galt i det. 

Anonymkode: bf5eb...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye lettere å få jobb hvis du allerede er i jobb. Ville uten tvil tatt jobben. 

Anonymkode: 85fdc...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja skjønner, føler samtidig at jeg lurer dem hvis jeg er aktiv jobbsøker😏

Anonymkode: 5519c...cfc

Du lurer ingen.

Til ny arbeidsgiver kan du si at du pga omstruktureriner og økonomi ble flyttet og ikke trives så godt i den nye jobben du fikk tildelt.

Til gammel arbeidsgiver kan du si at du ikke trives så godt med de nye arbeidsoppgavene og derfor har søkt deg jobb hvor du kan bruke kompetansen din på ting du gjorde før.

Anonymkode: 8f6fd...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja skjønner, føler samtidig at jeg lurer dem hvis jeg er aktiv jobbsøker😏

Anonymkode: 5519c...cfc

Det er jo de som flytter på deg, hvorfor i alle dager skal du ha dårlig samvittighet for å søke deg vekk? Jeg ville takket ja, men startet prosessen med å finne meg noe annet.

Anonymkode: 5a9b8...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedriften har ingen kvaler med å ta fra deg jobb, hvorfor skulle du være pliktoppfyllende og si nei til jobb?

Søk nye jobber fra i dag, og takk JA til den andre jobben i mellomtiden.

Anonymkode: 80894...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...