Gå til innhold

Ferie i Kroatia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har ett fint sted å anbefale? 2 voksne og 2 barn(10 og 17).

Ett sted det kanskje ikke kryr av turister. Fin strand, ikke så veldig lang vei fra flyplassen. Har sett litt på Istra, med mulighet for dagstur til Venezia.

Ikke nødvendig med så mange aktiviteter. Er maten der grei? Hoteller/leiligheter? Noen med erfaringer?

Anonymkode: b0311...73f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært i Kroatia flere ganger, både i Dalmatia og Istra. Jeg likte Istra søker best. Rovinj er nydelig, dog nokså mye turister.

Har også tatt den turen over til Venezia. Fin tur, men anbefaler den ikke midt på sommeren. Det er altfor varmt og luftfuktigheten er helt krise. Jeg syntes det var ubehagelig, men kan selvfølgelig ha ulik toleransegrense der.

Av litt roligere steder anbefaler jeg Slatine på øya Ciovo, nær Trogir. Ca 15min fra flyplassen i Split, veldig lite sted, vakker strand og gode restauranter. Går taxibåt til både Trogir og Split, veldig kjekt og billig. 

Kroatia er min absolutte favoritt hva ferie angår, aldri vært misfornøyd med noe der. Maten er god, spesielt fisk og sjømat. Gled dere.

Skrevet

Kroatia er flott, men strendene er jo ikke finsand. De er rullestein.

Anonymkode: fc64f...5e2

Skrevet

Rullesteinstrand gir ypperlige forhold for snorkling.

Har kun vært i Podgora. Liten og rolig plass men har det meste samt kort vei til Makarska. Shuttelbussene går jevnlig. Mulig det tok litt tid fra flyplassen.

Anonymkode: 98ee1...d48

Skrevet

Pula ❤️

Anonymkode: f195e...39c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...