Gå til innhold

Noen som gikk ned i vekt da de sluttet på cerazette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei..? Men det er like bra, for jeg er tynn som en flis. Er det vanlig? 

Anonymkode: f30c4...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde håpet at cerazette var årsaken til overvekten min, men det er vel fruktnøtta som er det skyldige😂

Anonymkode: 69287...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha da skjønner jeg! Jo jo, det er sikkert litt fruktnøtt. Men hormoner kan jo spille kroppen et puss også... Jeg gikk forresten kraftig opp etter at jeg sluttet fordi jeg ble gravid 😜

Anonymkode: f30c4...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mine Loette holdt ett grepa tak i 2kilo! Etter jeg slutta gikk jeg 2 kg med engang. Og da hadde jeg trent mye i forkant. 

2kg er jo ikke mye, men har ikke vært like tung etterpå :) (les: ble ikke gravid heller 😔)

Anonymkode: 85349...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du blir gravid etterhvert hvis du ønsker det! Jeg har gått på cerazette i åtte år og det er derfor jeg lurer litt på om kanskje noen kilo sitter som følge av hormonene. Vet jo ikke men jeg spurte legen og hun sa at det nok ikke hadde noen sammenheng.. hi😊

Anonymkode: 69287...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp 7 kg når jeg gikk på Cerazette for noen år siden. De 7 kg forsvant på få uker når jeg slutta(gikk over på Loette)

Nå har jeg gått snart 3 mnd på Desogestrel(den billigere varianten av Cerazette), men ikke gått opp noe så langt.

Anonymkode: 3fce1...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre, da er det kanskje greit å bytte de ut, jeg vurderer hormonspiral. Hi

Anonymkode: 69287...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...