Gå til innhold

Reise alene med barn til syden -trenger beroligelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til syden med to barn i barneskolealder uten mannen. Jeg er reisevant, men ble brått litt usikker. Vi har alltid dratt til sunwinghoteller, der det er skandinaver som jobber og man kan få hjelp hvis noen blir syk etc. Nå har jeg bestilt hotell der dette opplegget ikke finnes. Det er vel greit eller? Noen med erfaring? 

Anonymkode: da09f...e47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok veldig fint! De kan hjelpe dere om dere blir syke på «vanlig» hotell også;-) Og om du er reisevant, så vet du jo hvordan ting fungerer. Regner med du kan kommunisere rimelig greit på engelsk, og man kommer langt med det og litt tegnspråk om de andre ikke skulle snakke så mye engelsk. Og barn i barneskolealder er jo greie å reise med, de er ikke avhengige av alle rutiner og «opplegg» som yngre barn stadig trenger hjelp til.

God tur:-)

Anonymkode: ecbaa...a7d

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal til syden med to barn i barneskolealder uten mannen. Jeg er reisevant, men ble brått litt usikker. Vi har alltid dratt til sunwinghoteller, der det er skandinaver som jobber og man kan få hjelp hvis noen blir syk etc. Nå har jeg bestilt hotell der dette opplegget ikke finnes. Det er vel greit eller? Noen med erfaring? 

Blir dere ofte syke da? Og kan du engelsk? 

Anonymkode: b6554...6fe

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir dere ofte syke da? Og kan du engelsk? 

Anonymkode: b6554...6fe

Egentlig ikke. Kan flytende engelsk ja.

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det går nok veldig fint! De kan hjelpe dere om dere blir syke på «vanlig» hotell også;-) Og om du er reisevant, så vet du jo hvordan ting fungerer. Regner med du kan kommunisere rimelig greit på engelsk, og man kommer langt med det og litt tegnspråk om de andre ikke skulle snakke så mye engelsk. Og barn i barneskolealder er jo greie å reise med, de er ikke avhengige av alle rutiner og «opplegg» som yngre barn stadig trenger hjelp til.

God tur:-)

Anonymkode: ecbaa...a7d

Takk! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...