Gå til innhold

Hva er lurest når man skal til Dyreparken?


Daquiry

Anbefalte innlegg

Skal bestille billetter og tenker at vi må få med oss alt. Så en dag i Dyreparken og en dag i badeland eller blir det for lite? Kom gjerne med dine beste tips 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var der i 1.mai helgen og vi brukte 2 hele dager på dyr + attraksjoner samt en halv dag på innendørs badeland, det var for tidlig ute. Tenker at vi hadde litt fordel av lavsesong, det var ikke noen køer og det var heller ikke alt som var åpent ennå. På den annen side så var det kortere åpningstider da, så vi hadde færre timer pr dag enn dere som reiser i sommer. Hvis dere vil ha med dere alt så ville jeg gått for 3 dager. 

Anonymkode: 3e3d4...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor lite. 😛 Jeg synes det er best med kombibilletter, da koster det bare 100 kr for hver ekstra dag opp til totalt 4 dager. Vi har pleid å ta alle 4 dagene, ville hatt i alle fall 3. Forrige gang var vi i dyreparken først og badet på slutten de tre første dagene, men det virket som de fleste gjorde det samme, for da vi gjorde det omvendt siste dagen var det mindre folk begge steder. :) (Vi stortrivdes i badelandet, så tok en ekstra dag bare der et par dager senere siden vi var over en uke i området.)

Anonymkode: 9f271...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og et ekstra tips hvis dere skal spise i badelandet: Ikke plasser alle ved bordet før/når dere bestiller, men la heller barna bade mens en voksen går og bestiller. Det kan ta laaang tid å få maten, i alle fall hvis dere er der i juli.

Anonymkode: 9f271...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere vil få med dere alt uten å stresse, så ville jeg hatt 3 dager. Det er mye å se på.
Få med dere noen av presenrasjonene/matingene, spesielt hos ulvene, for de kan være vanskelig å få sett ellers siden de har så stort område. Løvene er og spennende

Anonymkode: d906b...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar! Så det lureste er å bestille 3 dagskort til både dyreparken og badelandet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De selger kombibilletter med inngang både til dyreparken og badeland.

Vi har små barn (3-8 år), og da synes jeg i alle fall at det trengs 2 hele dager i dyreparken for å få sett det som trengs. Vi har pleid å være der 3 hele dager med kombo-billetter. Da tar vi gjerne noen timer på formiddagen eller på ettermiddagen i badeland 1-2 av dagene, og er resten i dyreparken. 

Har dere større barn, vil jeg tro at det går greit med bare 2 dager også, men da ville jeg tenkt en halv dag i badeland og 1,5 dag i dyreparken.

Det er lurt å gå direkte til en av attraksjonene med mye kø med en gang, som tømmerrenna, spøkelseshuset, bob-banen eller en tur med Sabeltann sin skute. Da kan man få i alle fall en tur med f.eks tømmerrenna uten kø i starten. 

Ellers er det kjekt å laste ned «Dyreparken»-appen. Der står hele dagens program, så da er det lett å planlegge slik at man kan få med seg f.eks enkelte dyre-matinger, og små-show i kaptein Sabeltann sin verden og i kardemomme by. 

 

 

 

Anonymkode: 4186f...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte to hele dager i Dyreparken og droppet badeland. Er glad vi hadde to dager i Dyreparken. Den er stor, og mye å se 😉 

Anonymkode: 8d5a2...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene er 4 og 10. Tenker jeg bestiller 2 dager i Dyreparken, 1 dag i badeland samt billetter til Kaptein Sabeltanns show. Antar det er kulest å se det showet på kvelden? 

Takk for alle svar, dere er gode 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...