Gå til innhold

Hva er deres erfaring med leveringstiden til Zalando?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har lagt inn bestilling der for første gang og er en utålmodig sjel, så er spent på hvor lenge jeg må vente. 

Anonymkode: 6406b...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At det går ganske fort.

Nå bor jeg i nordnorge, så "ingenting" går fort opp hit, men har ikke inntrykk av at zalando-pakkene går noe saktere enn andre pakker. Min sønn ble veldig overrasket sist han bestilte, at det gikk veldig fort (i nordnorsk målestokk)

Anonymkode: fe257...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare bestilt der i fra en gang. Jeg la inn bestilling den 2, og hentet pakken den 5. Jeg synes det gikk veldig kjapt.

Anonymkode: 19cf8...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Zalando er treig. Det tar minst 1 uke og stort sett 10 dager fra bestilling er lagt inn før jeg får hentemelding. Andre er mye kjappere å sende ut :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det varierer. Jeg har opplevd at det kun har gått noen få dager, men jeg bestilte noen klær 10.06., og i dag fikk jeg melding om at forsendelsen var ferdig pakket og ville bli sendt. Har den nok ikke før i neste uke. 

Anonymkode: 1cfd7...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte på fredag, og fikk den i dag. Stort sett så har jeg alltid pakken innen få dager. Men har det vært stor salg der, kan den bruke noen dager ekstra. Jeg handler litt for mye på Zalando. 

Anonymkode: 89464...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...