Gå til innhold

Barn som er snørrete hele tiden!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Datteren min på 7 år er snørrete hele tiden! Jeg forstår ikke hvorfor! Ikke er hun forkjølet og ikke er hun allergisk. Hun har vært slik siden BHG og jeg har vel igrunn bare blitt vant til det, men begynte å tenke mer over det for litt siden. Det plager ikke henne, annet enn at vi maser om snyting hele tiden. Hun tar allergitester årlig grunnet peanøttallergi, men får ikke utslag på noe annet enn peanøtter

Anonymkode: bed69...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Datteren min på 7 år er snørrete hele tiden! Jeg forstår ikke hvorfor! Ikke er hun forkjølet og ikke er hun allergisk. Hun har vært slik siden BHG og jeg har vel igrunn bare blitt vant til det, men begynte å tenke mer over det for litt siden. Det plager ikke henne, annet enn at vi maser om snyting hele tiden. Hun tar allergitester årlig grunnet peanøttallergi, men får ikke utslag på noe annet enn peanøtter

Anonymkode: bed69...926

Allergitester motbeviser ikke allergi på noen som helst måte.

Merkelig at folk fortsatt tror at man kan teste for allergi med blodprøver... Ekspertene sier at det er symptomene og eliminasjon som vil gi resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min er også sånn, han er 18 år nå...

Han har også tatt allergitester, og prøvd å gå på allergimedisiner en periode selv om testene er negative. Men han er likevel snørrete...

Han snyter seg flere ganger om dagen uansett, blir alltid snørrete så han må snyte seg når han kommer utenfra og inn osv.

Det er ikke sånn ille-ille altså, men han har helt klart en større snørrproduksjon enn folk flest.

Anonymkode: e6c99...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Datteren min på 7 år er snørrete hele tiden! Jeg forstår ikke hvorfor! Ikke er hun forkjølet og ikke er hun allergisk. Hun har vært slik siden BHG og jeg har vel igrunn bare blitt vant til det, men begynte å tenke mer over det for litt siden. Det plager ikke henne, annet enn at vi maser om snyting hele tiden. Hun tar allergitester årlig grunnet peanøttallergi, men får ikke utslag på noe annet enn peanøtter

Anonymkode: bed69...926

Hun kan være allergisk for det. Jeg har bare utslag på en ting, og den blomstrer bare sent på sommeren. Alikevel er jeg tett store deler av året, og reagerer tydelig på flere ting. Jeg ville testet med allergimedisiner og sett om det hjalp

Anonymkode: eab58...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, DetYrer skrev:

Allergitester motbeviser ikke allergi på noen som helst måte.

Merkelig at folk fortsatt tror at man kan teste for allergi med blodprøver... Ekspertene sier at det er symptomene og eliminasjon som vil gi resultater.

Jeg synes ikke det er noe rart at folk tenker det, når det er sånn de fleste legene tester det

Anonymkode: eab58...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sinnsykt pollenallergi, men det har aldri slått ut på noen test.

Anonymkode: 0f17f...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke prøve noen reseptfrie allergitabletter for barn et par dager (eller nesesprayen), og se om det blir noen endringer?

Anonymkode: 26c21...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...