Gå til innhold

Betatt og forvirret


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Aaaaah! Plutselig 14 år i hodet.

Jeg har møtt en nydelig fyr. Vi har møttes noen ganger, snakker veldig godt sammen, deilig sex, ler og koser oss. Intenst, verbalt og gøy! Jeg er skikkelig betatt. I går var han her og vi hadde egentlig avtalt å samarbeide om noen praktiske ting. Så kom det frem at han er usikker, fordi han føler at han ikke har så stort behov for å ta på meg som han burde ha. Dyyyp samtale. Jeg ble såret og forvirret, men bestemte meg for å gi ham plass og tid. Vi fortsatte derfor dagen sammen. Vi hadde en fin og morsom dag. Jeg klarte å legge stoltheten til side og stort sett kose meg. Han tok på meg mange ganger i løpet av daten, vi kysset litt tre ganger og temmelig heftig før han dro. 

Uaaaaah. Hva skal jeg tro? Jeg er så kin - hvordan få’n på kroken? 

Anonymkode: bffa3...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Aaaaah! Plutselig 14 år i hodet.

Jeg har møtt en nydelig fyr. Vi har møttes noen ganger, snakker veldig godt sammen, deilig sex, ler og koser oss. Intenst, verbalt og gøy! Jeg er skikkelig betatt. I går var han her og vi hadde egentlig avtalt å samarbeide om noen praktiske ting. Så kom det frem at han er usikker, fordi han føler at han ikke har så stort behov for å ta på meg som han burde ha. Dyyyp samtale. Jeg ble såret og forvirret, men bestemte meg for å gi ham plass og tid. Vi fortsatte derfor dagen sammen. Vi hadde en fin og morsom dag. Jeg klarte å legge stoltheten til side og stort sett kose meg. Han tok på meg mange ganger i løpet av daten, vi kysset litt tre ganger og temmelig heftig før han dro. 

Uaaaaah. Hva skal jeg tro? Jeg er så kin - hvordan få’n på kroken? 

Anonymkode: bffa3...f05

Han høres RAR ut.. Ikke har behov for å ta på deg, men så kysser han deg? 

Høres ut som utnytting og at han har deg på gress. 

Anonymkode: 286e7...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta disse samtalene nå. Det er bare med på å kludre til i tingene.

Anonymkode: 36d84...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis betyr det at han gjerne vil ha seg med deg, men at du ikke må forvente noe forhold. 

Anonymkode: 96f96...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var en merkelig ting av han å si...

En ting er å ikke være tiltrukket nok og/eller forelsket, men det han sa var bare rart. Virker nesten som han ville poengtere at han ikke ønsker et seriøst forhold. Har du avtalt å møte han igjen?

Anonymkode: e43e3...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn har veldig merkelige tanker om hva en forelskelse er og hva som skal til for at man bør bli kjærester. Jeg har hatt mange mannlige venner som har kastet bort fantastiske muligheter til å bli sammen med de flotteste jenter fordi de ikke er så keene som de «bør», har så lyst på henne som de «bør» osv. Dette sammenfaller gjerne i tid med at jenta forelsker seg. Etter en periode med blandede signaler gidder ikke disse jentene mer (eller gutten gjør det slutt pga manglende «riktige» følelse). Jenta går videre, finner en bra mann. Gutten angrer som en bikkje. Et år eller to går, og de finner en kjipere dame. 

Hvis jeg var deg ville jeg played it cool i noen måneder, overhørt tvilen hans og nytt tiden. Da klarer han kanskje å komme over kneika og se at det han føler faktisk er nok selv om han hadde trodd det skulle føles annerledes. Hvis han er like vinglete om et par måneder, ville jeg dumpet ham. 

Anonymkode: dec19...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Noen menn har veldig merkelige tanker om hva en forelskelse er og hva som skal til for at man bør bli kjærester. Jeg har hatt mange mannlige venner som har kastet bort fantastiske muligheter til å bli sammen med de flotteste jenter fordi de ikke er så keene som de «bør», har så lyst på henne som de «bør» osv. Dette sammenfaller gjerne i tid med at jenta forelsker seg. Etter en periode med blandede signaler gidder ikke disse jentene mer (eller gutten gjør det slutt pga manglende «riktige» følelse). Jenta går videre, finner en bra mann. Gutten angrer som en bikkje. Et år eller to går, og de finner en kjipere dame. 

Hvis jeg var deg ville jeg played it cool i noen måneder, overhørt tvilen hans og nytt tiden. Da klarer han kanskje å komme over kneika og se at det han føler faktisk er nok selv om han hadde trodd det skulle føles annerledes. Hvis han er like vinglete om et par måneder, ville jeg dumpet ham. 

Anonymkode: dec19...d3c

Jeg er den jenta som got away hehe. Han som lot meg gå maser enda 15 år etter. Angrer. 

Gode råd du gir 😊

Anonymkode: 08c65...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sannsynligvis betyr det at han gjerne vil ha seg med deg, men at du ikke må forvente noe forhold. 

Anonymkode: 96f96...7de

Dette er min erfaring også.

Litt enig i det d3c skriver også, men min erfaring er at disse mennene ikke kommer over den "kneika" de har med seg selv.

Jeg tenker at jeg er blitt for voksen til å gidde sette eget liv på vent for menn med for mange issues og forpliktelsesangst. Slik nettdating fungerer i dag så er det også mange som setter flere på vent, ikke vil forplikte seg, fordi det kaaaaaan jo hende det dukker opp ei enda bedre dame...

Anonymkode: 12cb4...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er den jenta som got away hehe. Han som lot meg gå maser enda 15 år etter. Angrer. 

Gode råd du gir 😊

Anonymkode: 08c65...8e0

He he feels sweet 😁 

Anonymkode: dec19...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...