Gå til innhold

Muffinsglasur tips???:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Står plutselig og baker muffins til en avslutning i morgen som jeg hadde helt glemt 🤭

har philadelfia light ost, melis, smør.. 

 

Anonymkode: e1b0f...3e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungene vil helst ha bare melis og kakestrøssel. 

Anonymkode: e91d2...913

Skrevet

Lag ostekrem

Anonymkode: cc288...894

Skrevet

Melis er en sikker vinner.

Anonymkode: 0fb63...fd6

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Lag ostekrem

Anonymkode: cc288...894

Det ser flott ut, men det er bare et fåtall av ungene som velger det. De fleste vil bare ha melis.

Anonymkode: e91d2...913

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ser flott ut, men det er bare et fåtall av ungene som velger det. De fleste vil bare ha melis.

Anonymkode: e91d2...913

Nope. Ikke enig.

Anonymkode: cc288...894

Skrevet

Hvis det er vanlige, lyse muffins syns jeg ikke det passer med ostekrem. Jeg hadde laget melisglasur med konditorfarge og strø.

Anonymkode: 5007c...b98

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvis det er vanlige, lyse muffins syns jeg ikke det passer med ostekrem. Jeg hadde laget melisglasur med konditorfarge og strø.

Anonymkode: 5007c...b98

Serverte det lørdag. Nesten ingen likte det (mange unger)

Anonymkode: cc288...894

Skrevet

Jeg lager alltid smørkrem. Meierismør, melis og vaniljeessens.

Anonymkode: 00072...964

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det ser flott ut, men det er bare et fåtall av ungene som velger det. De fleste vil bare ha melis.

Anonymkode: e91d2...913

På 17. mai og avslutninger vil jeg påstå at muffins med ordentlig topping forsvinner før de med melis. Min erfaring er at de liker ostekrem/smørkrem bedre. 

Anonymkode: ba5a6...c86

Skrevet

Mine med ostekrem og smørkrem forsvinner ofte først😊

Anonymkode: 7c23b...020

Skrevet

Er det til unger, så ha gjerne en del uten glasur å. Ikke alle barn liker glasur, og i bursdager ser jeg ofte at det er de uten glasur som forvinner først. Til voksne er det fint med ostekrem osv.

Anonymkode: d8c5a...ffd

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det til unger, så ha gjerne en del uten glasur å. Ikke alle barn liker glasur, og i bursdager ser jeg ofte at det er de uten glasur som forvinner først. Til voksne er det fint med ostekrem osv.

Anonymkode: d8c5a...ffd

Mens jeg er vant til at ungene spiser glasuren og setter igjen kaka...

Anonymkode: ba5a6...c86

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det ser flott ut, men det er bare et fåtall av ungene som velger det. De fleste vil bare ha melis.

Anonymkode: e91d2...913

Her velger ingen unger melis, det liker f unger altså. 

Anonymkode: 85bbb...85c

Skrevet

Her er erfaringen at flere spiser muffins om det er melisglasur. Om det er smør/ostekrem, sleiker de stort sett av glasuren og lar muffinsen stå igjen.

Dette gjelder stort sett barn, da. Og et lite antall voksne med det man kan kalle et barnlig sinn, om man skal være litt diplomatisk i formuleringen. 

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Står plutselig og baker muffins til en avslutning i morgen som jeg hadde helt glemt 🤭

har philadelfia light ost, melis, smør.. 

 

Anonymkode: e1b0f...3e2

Jeg bruker appelsinsaft + melis + konditorfarge - og pynter med godteri - slår aldri feil hos barn 🙂

Anonymkode: 27282...05f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...