Gå til innhold

Bucket list


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde ganske så moderate ønsker mange år før dette ble et vanlig begrep. Så har livet mitt truffet hard og tøft, og jeg har innsett at det er få ønsker jeg får oppfylt av det jeg opprinnelig ønsket meg i livet. Nå har jeg sluttet å sette opp en slik mental ønskeliste, for det blir bare skuffelser. Fokuserer heller på hva jeg opplever her og nå. Morgendagen - eller dødsdagen - vet vi ingenting om.

Jeg synes manges slike lister uansett er ganske tåpelige og overfladiske.

Anonymkode: e14b7...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye "ugjort" heller. Har opplevd så mye plutselig død i nær familie at jeg ikke planlegger lang tid av gangen. Men jeg har ideer, da, og finner alltid på nye ting. Noe av det jeg har lyst til nå, er å holde kurs i noe jeg har utdanning i. Har prøvd det før og hatt det så stas. Og så har jeg et mål om å komme i litt bedre fysisk form gjennom trening.

Anonymkode: 73a03...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har over 100 ting skrevet opp, så det blir mye å skrive. 

Stå på Mount Everest Base Camp. 

Bestige Kilimanjaro. 

Fly i luftballong over sanddynene i Marokko. 

Besøke 100 land. 

Stå på toppen av en vulkan. 

Lære 5 språk. 

Ta flysertifikat. 

 

Slike ting. Men jeg legger all tid og penger i å gjør alt på listen 😂 Livet er kort, og jeg vil leve mest mulig! 

Anonymkode: 0fbd8...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være partypooper, men jeg har lagt merke til at de fleste bucketlistene ikke akkurat er positive for miljøet og klimaet på jorden. Hva tenker dere?

Anonymkode: f53aa...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min liste er nok ganske moderat, og det meste er drømmer som er mulig å gjennomføre ila livet (såfremt jeg ikke dør tidlig, ingen garantier selvsagt).

Anonymkode: 880e4...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, DetYrer skrev:

Hva er det?

Hvis det er min liste du lurer på så har jeg bl.a lyst til å ta med mannen på restauranten Under, overnatte i et ishotell sammen med mann og barn, se favorittartisen(e) min live, besøke nord-norge.

Anonymkode: 880e4...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvis det er min liste du lurer på så har jeg bl.a lyst til å ta med mannen på restauranten Under, overnatte i et ishotell sammen med mann og barn, se favorittartisen(e) min live, besøke nord-norge.

Anonymkode: 880e4...92e

HVA er en BUCKET list, lurte jeg på :P

Men googlet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Google er fint

Anonymkode: 2b50f...2e9

Hvorfor skriver du det etter at jeg selv hadde googlet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min bucket list:

 - Å samle opp hundretusenvis av kroner så jeg kan dra til leger i USA og prøve å bli frisk. 

- Å lese bibelen.

Jeg har ikke så mye mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker å kunne dra til diverse Europeiske byer med barna. 

Jeg ønsker å treffe min kanadiske venninne fra studietiden igjen.

Jeg ønsker å ha mest mulig tid med mine foreldre mens de lever.

Det er jo det som er livet. Å stå på Mount Everest og slike ting betyr jo ikke noe. Har man penge nok gjør man det men ingen andre bryr seg, og når du dør er det ikke det folk husker deg for. 

Anonymkode: 92444...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, DetYrer said:

På min bucket list:

 - Å samle opp hundretusenvis av kroner så jeg kan dra til leger i USA og prøve å bli frisk. 

- Å lese bibelen.

Jeg har ikke så mye mer enn det.

Dette er antakelig den beste listen jeg har lest.

Ellers er det som regel en liste over flyreiser..

Anonymkode: 8d691...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ønsker å kunne dra til diverse Europeiske byer med barna. 

Jeg ønsker å treffe min kanadiske venninne fra studietiden igjen.

Jeg ønsker å ha mest mulig tid med mine foreldre mens de lever.

Det er jo det som er livet. Å stå på Mount Everest og slike ting betyr jo ikke noe. Har man penge nok gjør man det men ingen andre bryr seg, og når du dør er det ikke det folk husker deg for. 

Anonymkode: 92444...c78

Synes din liste var fin jeg, liste med saker som gir livet en verdi fremfor å rekke over flest mulig topper og ekstremsport er bare ego.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overordnet vil jeg at vi skal få kjøpt oss et sted å bo. Det vil bety så utrolig mye for oss. 

Ellers er det ikke så mye jeg absolutt har lyst til å gjøre, men jeg har veldig lyst å besøke London og Orlando i USA med barna. Det står høyest av "opplevelser" på min liste. 

Anonymkode: f185d...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å oppleve så mange gode dager sammen med familien som mulig ❤ Alt annet blir uvesentlig når slutten nærmer seg.

Anonymkode: 96cf6...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øverst på listen var å kjøpe hus med egen strand og brygge. Nå har jeg gjort det😄 Kommet godt i gang med min liste, gjort alt av ekstremsport og besøkt alle landene jeg ønsket. Ting jeg ikke har gjort er å lære å ri, jeg vil galoppere på hest. Jeg har også lyst til å lære meg å spille golf. 

Anonymkode: 85273...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det er min liste du lurer på så har jeg bl.a lyst til å ta med mannen på restauranten Under, overnatte i et ishotell sammen med mann og barn, se favorittartisen(e) min live, besøke nord-norge.

Anonymkode: 880e4...92e

Håper du liker sjømat viss du skal på Under. Maten var fancy den. Brune og mørkegrønne «gjørmete» ting. Skikkelig skuffet, maten så ikke lekker ut og smakte ikke godt for en som egentlig ikke er kresen på vanlig mat.

Anonymkode: 6410f...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...