Gå til innhold

Noen har hacket profilen! Trenger hjelp til å oversette.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Profilen til den avdøde faren til sønnen min er hacket 😭

Dette er forsidebilde til hackeren

Kan noen oversette???

Screenshot_20190616-231226_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 3678e...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meld fra til facebook! Du kan også vurdere å vise dette til politiet, er det noen som bruker en profil til noe ulovlig så er politiet riktig sted, og det kan man jo mistenke at de gjør.

Jeg hadde gått til politiet med det i morgen, slik at de kan vurdere om det er noe de bør gjøre noe med. Og så kan du ta kontakt med fb etterpå.

Anonymkode: 56001...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Meld fra til facebook! Du kan også vurdere å vise dette til politiet, er det noen som bruker en profil til noe ulovlig så er politiet riktig sted, og det kan man jo mistenke at de gjør.

Jeg hadde gått til politiet med det i morgen, slik at de kan vurdere om det er noe de bør gjøre noe med. Og så kan du ta kontakt med fb etterpå.

Anonymkode: 56001...2d7

Det er rapportert til Facebook. Skal gi beskjed om at broren bør gå til politiet med det også.

Anonymkode: 3678e...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er rapportert til Facebook. Skal gi beskjed om at broren bør gå til politiet med det også.

Anonymkode: 3678e...4ac

Gjør det, for i verste fall er det terrorister som gjemmer seg i profiler som myndighetene ellers ikke ville mistenkt.

Anonymkode: 56001...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så kipt!

Familien ønsket å gjøre siden om til en mennesker da han døde, men det fikk de ikke gjøre da de ikke hadde passordet til siden. Derfor har den bare store, og blitt brukt som en minneside.  Bilder og alt ligger der,.Er så redd det skal bli borte 😭

Anonymkode: 3678e...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...