Gå til innhold

Flere med barn som kvikner veldig til på kveldstid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag har vi ikke hatt så mange planer annet enn å fikse litt praktisk hjemme. Barna har vært sløve og kranglet mye med hverandre.  Nå kl 20 derimot er det fullt kjør. Full lek på trampolinen ute. Skulle gjerne lagt dem, men vil ikke avbryte den gode leken nå. 

Anonymkode: 908d2...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Klart det, de har jo ladet opp hele dagen 😉 

Anonymkode: 680ea...105

Nettopp. 🤣😱

Anonymkode: 908d2...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å virke for know-it-all, så vil jeg råde dere til å la dem få ut energi på dagtid i stedet for klokka 20 på kvelden. Nå vet jeg ikke alderen på barna, men for treåringen her er det innetid kl. 18 (og kl 19 i ferier), da lukkes gardiner og lyset dempes. Vanskelig å finne kveldsroen når sola står å steiker på vinduet. Så lenge jeg er nøye med det er det ingen problem å få lagt henne inne til riktig tid, som er klokka 20.  

Anonymkode: 09a9e...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uten å virke for know-it-all, så vil jeg råde dere til å la dem få ut energi på dagtid i stedet for klokka 20 på kvelden. Nå vet jeg ikke alderen på barna, men for treåringen her er det innetid kl. 18 (og kl 19 i ferier), da lukkes gardiner og lyset dempes. Vanskelig å finne kveldsroen når sola står å steiker på vinduet. Så lenge jeg er nøye med det er det ingen problem å få lagt henne inne til riktig tid, som er klokka 20.  

Anonymkode: 09a9e...388

Minste på 6 spinner rundt hele dagen, men det er ikke før nærmere 19 han og broren evner å leke fint sammen. Hver kveld!!!! 

Anonymkode: a521b...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uten å virke for know-it-all, så vil jeg råde dere til å la dem få ut energi på dagtid i stedet for klokka 20 på kvelden. Nå vet jeg ikke alderen på barna, men for treåringen her er det innetid kl. 18 (og kl 19 i ferier), da lukkes gardiner og lyset dempes. Vanskelig å finne kveldsroen når sola står å steiker på vinduet. Så lenge jeg er nøye med det er det ingen problem å få lagt henne inne til riktig tid, som er klokka 20.  

Anonymkode: 09a9e...388

Pleier vanligvis å finne på noe aktivt på søndager, men i dag ville vi gjerne få gjort litt hjemme. De er ganske store da. 7, 8 og 10 år. 

Anonymkode: 908d2...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...