Gå til innhold

Prøve på nytt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min søster har vært singel i 1 år. Samboeren og faren til hennes 2 barn fant ut at han ikke hadde følelser for henne lengere for 1 år siden. Dem solgte huset og barna måtte flytte fra nabolaget der dem er vokst opp. Søsteren min ble veldig lei seg. Men nå har han lyst å prøve igjen. Hun vil det pga hun elsker jo han. Men jeg er skeptisk. Følelsene hannes kan jo bli borte igjen. Men hun må jo bestemme selv. Men jeg er skeptisk 🙈

Anonymkode: ca700...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke dem - de! Og ikke hannes - hans.

Dette er ikke noe noe du kan bestemme. Spørsmålet er vel hva hun vil, hvorfor han vil tilbake, hvorfor han mener de nå kan få det bra sammen.

Det du kan råde din søster til er at hun og han går i parterapi en god stund for å reparere alt som var og er galt med forholdet før de ev. flytter sammen igjen og på den måten involverer ungene igjen. Å bare flytte sammen fordi han har lyst tilbake og hun tror hun elsker ham fremdeles, det har jeg liten tro på. Først må de få en ordentlig dialog om det som var galt i forholdet og hva som ev. har endret seg dette året, hvordan de skal reparere de sårede følelsene og hvordan de kan finne tilbake til hverandre igjen.

Anonymkode: b0833...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...