Gå til innhold

God plass til hundebur i nyere Toyota Rav??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi vurderer å leie en 2 år gammel Toyota Rav 4 i sommer men må ha bur til hunden i tillegg til bagasje for 3 barn og 2 voksne. Middels stor hund. Noen her som har denne bilen, hund og tre barn??😅 Er det greit nok med plass? Alternativet er en Toyota Auris stasjonsvogn, bagasjerommet er 50 l større men foretrekker den andre bilen.. Klarer ikke å finne målene på selve bagasjerommet på nett, kun antall liter😕

Anonymkode: e8b26...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en rav4 2016-modell. Nå har jeg ikke god greie på hundebur, men med 3 barn, hundebur og baggasje blir det fullt. Tror dere må ha takboks i tillegg. 3 barn med bilstoler? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, deterbaremeg:) skrev:

Vi har en rav4 2016-modell. Nå har jeg ikke god greie på hundebur, men med 3 barn, hundebur og baggasje blir det fullt. Tror dere må ha takboks i tillegg. 3 barn med bilstoler? 

Takk for svar! Kun en i bilstol.

hi

Anonymkode: e8b26...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en litt eldre Rav, god å kjøre. Men veldig smal, ikke plass til mer enn to barnesete bak. Tre barn uten sete går. Bagasjerommet er stort nok til ukeshandel. Hater den dårlige bagasjeplassen. Når jeg reiser på ferie med to unger må jeg legge bager under beina deres for å få med alt, hundebur er bare å glemme.

Anonymkode: dc836...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi har en litt eldre Rav, god å kjøre. Men veldig smal, ikke plass til mer enn to barnesete bak. Tre barn uten sete går. Bagasjerommet er stort nok til ukeshandel. Hater den dårlige bagasjeplassen. Når jeg reiser på ferie med to unger må jeg legge bager under beina deres for å få med alt, hundebur er bare å glemme.

Anonymkode: dc836...6aa

Jeg tenkte litt det samme som deg, har og en eldre Rav. De er ganske smale innvendig. Jeg hadde en CRV, og de er nesten like store, men den var mye romsligere innvendig. Så med mindre de nyere modellene er en god del større. så kan jeg ikke se at man skal kunne få med et stort hundebur og bagasje bak.

 

Anonymkode: 06031...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke bagasje inn der med hundebur. Bilen har et lite bagasjerom.

Anonymkode: 3809f...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får hundebur inn i min gamle rav4

Anonymkode: 73bb6...c8c

Og bagasje for en familie på fem?

Anonymkode: 3809f...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mange biler du får hundebur og bagasje til 5 stk i bagsjetommmet. Men hvis dere først skal leie bil så ville jeg gått for en enda større, kanskje Ford galaxy eller Caravelle. Vi har hatt RAV 4, var en 2007 modell, men hadde aldri fått plass til hundebur og bagasje i den. Vi reiste på telttur med den en gang og hadde dårlig plass da, selvom vi hadde takboks på.

Anonymkode: c635c...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...