Gå til innhold

Gave til ansatte i bhg??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen tips til hva jeg kan gi til ansatte og styrer i bhgen til sønnen min? Han slutter der nå snart så vi vil gi noe til alle som er på avdelingen hans. Vil ikke gi samlet men noe til hver og en.. er bare damer i alderen 20-50 år. 

Anonymkode: 0e366...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo an på hvor mye penger du har tenkt å bruke? Hva med vannflaske eller thermokopp? Det er jo noe de fleste har bruk for... 

Anonymkode: 7643c...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange skal du gi til?  Jeg synes det er veldig kjekt å få en kaffekopp, sjokolade, en tegning, te, kaffe, telysholder, servietter, håndkrem, duftlys, eller en drikkeflaske 🙂 men blir glad for alt, det er svært skjelden vi får noe så det er utrolig hyggelig med en liten gave, vi setter veldig stor pris på det 🙂

Jeg skal gi en liten twistpose til de som jobber på avdelingen i barnehagen til gutten min 🙂

Anonymkode: 1dcad...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi setter pris på det meste, som foreldre har vi har gitt vinflaske og sjokolade når barna var helt ferdig i barnehagen. Fra FAU i år fikk vi en kopp det stod «Superhelter jobber i barnehage» oppi var en liten håndkremtube, en rull lovehearts og en sjokolade. God te, sjokolade, håndkrem, kort med koselige ord, vinglass mm. 

Anonymkode: cbd30...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg jobber i bhg på tiende året og det er alltid så hyggelig med en liten hilsen, et kort eller bilde av barnet eller sjokolade/kaffe- d trenger ikke å koste mye! D eneste som betyr noe er at man ikke gjør forskjell på pedleder og de andre på avd, d skjedde hos oss i fjor (bare pedleder fikk gave og d ble rart for oss andre)

Anonymkode: 17e64...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gir man gave når de ansatte ikke er flinke i jobben sin? Tror jeg lar vær å gi gave fordi de ansatte stadig vekk har gjort feil med sønnen min med en diagnose. De innrømmer det, de beklager, og de fortsetter.... 🤦‍♀️

Anonymkode: 1cf15...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gir man gave når de ansatte ikke er flinke i jobben sin? Tror jeg lar vær å gi gave fordi de ansatte stadig vekk har gjort feil med sønnen min med en diagnose. De innrømmer det, de beklager, og de fortsetter.... 🤦‍♀️

Anonymkode: 1cf15...828

Da gir man ikke gave men bytter barnehage.

Anonymkode: b90e2...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gir man gave når de ansatte ikke er flinke i jobben sin? Tror jeg lar vær å gi gave fordi de ansatte stadig vekk har gjort feil med sønnen min med en diagnose. De innrømmer det, de beklager, og de fortsetter.... 🤦‍♀️

Anonymkode: 1cf15...828

Gi noe til avdelingen, noen nye barnebøker, puslespill e.l. 

Anonymkode: 1a57f...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...