Gå til innhold

Noen som har hatt bihulebetennelse...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nå vært tett/ snørrete i to uker. I starten var jeg ordentlig dårlig og hadde feber også. Har ikke feber nå. Fikk først sykemeld tre dager, dro på jobb forrige tirsdag, jobbet den dagen, men måtte ta kontakt med legen og få sykemelding også ut forrige uke.  Nå skal jeg på jobb imorgen, men jeg er fortsatt ikke i form. Føler at det er feil og sykemelde meg mer, men vet at når jeg sitter på kontoret foran skjermen så blir jeg bare tettere. 

Lurer også på om jeg bør ta meg ny tur til legen i tilfelle jeg trenger antibiotika. Noen med innspill?

Anonymkode: ca296...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bihulebetennelse kjennes ut som om en hammer slår deg i panne og kinnben, innenfra. Veldig vondt. Gult , seigt snørr, feber og infeksjonsfølelse. 

Det er mye forkjølelse og halsbetennelse og går nå. De fleste har vært syke i et par uker her i området (ikke sykemeldte, bare tatt et par uker å bli helt bra) 

Anonymkode: 5187a...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paracet, nesespray, Fenumax (fra helsekosten), te med sitron og honning og en slump konjakk til kvelden, så blir du nok bedre. God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har nå vært tett/ snørrete i to uker. I starten var jeg ordentlig dårlig og hadde feber også. Har ikke feber nå. Fikk først sykemeld tre dager, dro på jobb forrige tirsdag, jobbet den dagen, men måtte ta kontakt med legen og få sykemelding også ut forrige uke.  Nå skal jeg på jobb imorgen, men jeg er fortsatt ikke i form. Føler at det er feil og sykemelde meg mer, men vet at når jeg sitter på kontoret foran skjermen så blir jeg bare tettere. 

Lurer også på om jeg bør ta meg ny tur til legen i tilfelle jeg trenger antibiotika. Noen med innspill?

Anonymkode: ca296...38e

Har kronisk bihulebetennelse og det er ikke noe kjekt. En gang har jeg vært så dårlig at det var antibiotika og sykemelding på en gang, har som regel holdt m antibiotika .

Smertene begynner i kjeven, kjennes ut som en heftig tanninfeksjon, så går det under/over øynene og pannen og over til ørene osv.

Sliter med å fly, gruer meg ofte i mange mnd før en flytur, da det er smertefullt . Går på nasonex og slikt året rundt for å holde det i sjakk. 

Med andre ord, du vet når du har det, ingen tvil...

Anonymkode: e7c98...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bøyer deg fremover med hodet mot gulvet kjenner du godt om det er bihulebetennelse, da dunker det i hodet og det kjennes ut som du skal eksplodere. 

 

Anonymkode: 456b1...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...