Gå til innhold

Er dette ein god telefon?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Telefonen er god. Men - men men men, det er Huawei. Det vil bli massevis av problemer med disse mobilene fremover. 10-åring? Da ville jeg heller ha kjøpt en litt mindre mobil, helst en som tåler å bli våt (kan skylles ren, eller vaskes med en fuktig klut).

Jeg synes ny mobil til over 3.000 kroner er dyrt - men det er relativt. Det er altså hva jeg synes. Der er ingen objektiv skala for "dyrt" og "ikke dyrt". Og det er uavhengig av hvilke funksjoner mobilen har eller om den så er dyppet i gull. Men jeg kjøper personlig heller brukt, for jeg er ikke opptatt av "nyeste". Bare at den fungerer og tåler vann/fuktighet.

Anonymkode: ad8b6...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huawey har gode telefoner, men pga problemene med vestlig samarbeid nå (bl.a har Google avsluttet samarbeidet med dem) blir nok det en vanskelig telefon å ha i vesten fremover. 

Ligger haugevis med enda bedre Huawei telefoner på finn nå, og flere blir det. Folk vil kvitte seg med dem før det blir for sent...

Anonymkode: 8c67e...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huawey har gode telefoner, men pga problemene med vestlig samarbeid nå (bl.a har Google avsluttet samarbeidet med dem) blir nok det en vanskelig telefon å ha i vesten fremover. 

Ligger haugevis med enda bedre Huawei telefoner på finn nå, og flere blir det. Folk vil kvitte seg med dem før det blir for sent...

Anonymkode: 8c67e...8a6

Hva slags problemer kan huawei brukere få? Jeg er så dårlig på tekniske ting at jeg rett og slett ikke skjønner helt hva det har å si for brukerene at google har avsluttet samarbeidet

Ikke hi

Anonymkode: d81ba...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huawey har gode telefoner, men pga problemene med vestlig samarbeid nå (bl.a har Google avsluttet samarbeidet med dem) blir nok det en vanskelig telefon å ha i vesten fremover. 

Ligger haugevis med enda bedre Huawei telefoner på finn nå, og flere blir det. Folk vil kvitte seg med dem før det blir for sent...

Anonymkode: 8c67e...8a6

Me har og hørt at det er veldig liten sannsynlighet for at det skjer noe galt. HI

Anonymkode: 2ac24...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva slags problemer kan huawei brukere få? Jeg er så dårlig på tekniske ting at jeg rett og slett ikke skjønner helt hva det har å si for brukerene at google har avsluttet samarbeidet

Ikke hi

Anonymkode: d81ba...cd7

De vil ikke få oppdateringene fra f.eks google, app store osv.

De sier at om det fortsetter som nå, og samarbeidene ikke kommer på plass igjen vil huawei selv lage egne plattformer som kan ta over for app store o.l. så det vil ordne seg på et vis. Spørsmålet er hvordan det er for barn å måtte bruke helt andre løsningen enn vennene deres?

Jeg ville ikke kjøpt huawei til noen av ungene mine akkurat nå, selv om jeg har huawei selv og er veldig fornøyd med den.

Anonymkode: 8c67e...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

https://bedriftsbutikk.telenor.no/iphone-6s-32gb?vid=73521

 

Var selvsagt denne jeg mente 🙈 HI

Anonymkode: 2ac24...d35

Begge mine jenter på 10 og 12 har iPhone, eldste har 6s

Jeg har ikke iPhone selv, men de fleste vennene til barna har det og de er veldig fornøyd. 

Anonymkode: 8c67e...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Begge mine jenter på 10 og 12 har iPhone, eldste har 6s

Jeg har ikke iPhone selv, men de fleste vennene til barna har det og de er veldig fornøyd. 

Anonymkode: 8c67e...8a6

Tåler de litt vann?har hørt at iPhone skal være så dyrt, men det virker ikke til å være dyrere en andre telefoner ? HI

Anonymkode: 2ac24...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...