Gå til innhold

Har du blitt gjenkjent her inne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har det hendt at du er blitt gjenkjent her inne ved å legge ut om det du har hatt på hjerte? Av f.eks. venner, bekjente, kolleger eller familie?

Synes det er så mange som skriver så detaljerte innlegg her, om seg selv eller noen de kjenner, at man lett kunne blitt gjenkjent.

Man vet jo ikke om det er folk man kjenner her som er aktive, blir derfor veldig nysgjerrig på om noen er blitt gjenkjent?😊

Anonymkode: 73b52...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lett å skrive om detaljer, essensens i historien er den samme men den det handler om vil ha problemer med å kjenne det igjen. 

Anonymkode: eb563...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke som jeg vet om, men den gangen det var vanlig med nick kjente jeg igjen noen andre.

Anonymkode: e5bdf...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan man vite om andre har gjenkjent en - de sier det vel i så fall ikke? Tror de fleste har hatt mistanke om at de kjenner noen her inne i alle fall. Meg selv inkludert. Var skrevet anonymt, men var noen dialektord, og var etpar detaljer som gjorde at jeg gjenkjente ei venninne. Har aldri sagt det, da, så hun vet det ikke... Var et litt intimt tema, så kommer ikke til å si noe heller😉

Anonymkode: 4de4f...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke blitt gjenkjent, men har kjent igjen. 

Anonymkode: 77ccc...de3

 

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke som jeg vet om, men har gjenkjent en venninne her. 

Anonymkode: 3f910...f88

Har dere da tatt det opp med den dere kjente igjen? Noen ganger når jeg leser innlegg her så tenker jeg at ok, hvis denne personen var et familiemedlem, venninne eller kollega så hadde jeg gjenkjent det. Virker som folk tenker at det ikke er noen kjente her, men samtidig så er det jo ingen andre enn samboer som vet at jeg henger på dette forumet..

Anonymkode: 73b52...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blitt gjenkjent sev som jeg vet om hvertfall.

Men jeg har kjent igjen flere andre.

Har vært her i mange år og har de siste årene omtrent bare signert som anonym, fordi det ligger en del om meg her inne.

Anonymkode: 78011...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent igjen en alenemor fra nærmiljøet. Selv om det nå er noen år siden Jeg kjente henne igjen, kjenner jeg fortsatt henne igjen selv om hun nå for det meste skriver anonymt.

Hun skriver mindre om barnefaren og sønnen, men mer om en gift mann hun har hatt et forhold til.... etc. 

Anonymkode: 4f1dc...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har kjent igjen en alenemor fra nærmiljøet. Selv om det nå er noen år siden Jeg kjente henne igjen, kjenner jeg fortsatt henne igjen selv om hun nå for det meste skriver anonymt.

Hun skriver mindre om barnefaren og sønnen, men mer om en gift mann hun har hatt et forhold til.... etc. 

Anonymkode: 4f1dc...ab4

Feil. Har da hatt flere innlegg om barnefaren og sønnen min i det siste. Men ja er ikke hver dag en blir politianmeldt av konen til en gift mann,så har hatt innlegg om det også.

Anonymkode: d7117...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg er blitt kjent igjen av noen, men det kan tenkes, da jeg for noen år siden hadde noen innlegg som noen få nok kunne kjenne igjen som meg på noen detaljer. Men ingen som har sagt noe om det.

Jeg mener jeg har kjent igjen to, kanskje tre, venninner på detaljer, men har aldri sagt noe om det. Har forstått at de har hatt behov for å lufte tankene sine om akkurat de sakene, og selv om vi da har snakket om det samme så tenker jeg at de kan få ha det for seg selv at de har skrevet her. Det tror jeg de fleste vil gjøre som ser noen har skrevet noe her.

Anonymkode: f3eeb...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere påstår at de «vet hvem jeg er». Jeg vet med 100% sikkerhet at de ikke kan vite det. Jeg skriver noen ganger detaljert, så de kan sikkert synes at det passer fint med noen de kjenner.

Men jeg bor ikke i Norge og omgås ingen norske her. Så dersom de mener å gjenkjenne meg, må de være skapnordmenn med utenlandske navn som i tillegg er aktive her...

Anonymkode: 2c590...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...