Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #1 Skrevet 15. juni 2019 Hvorfor gjør du det? Er det fordi du ønsker å lage litt liv å røre her inne? Eller lever du deg inn i en situasjon? Bare nysgjerrig😊 Anonymkode: cb0ef...828
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #2 Skrevet 15. juni 2019 Hn har nok lite å fylle livet med ellers. Men fasinerende hvordan det går an å vri og vrenge på ethvert motargument. Det er gøy og jeg håper hn blir her lenge. 🏳️🌈 Anonymkode: 70084...1f0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #3 Skrevet 15. juni 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hn har nok lite å fylle livet med ellers. Men fasinerende hvordan det går an å vri og vrenge på ethvert motargument. Det er gøy og jeg håper hn blir her lenge. 🏳️🌈 Anonymkode: 70084...1f0 Det er morsomt å se hvordan sosialister troller, de skriver én ting, motsier seg selv i neste setning, nekter på fakta selv om du legger ut bilde av fakta. Hihi TIL HI: Jeg kan ikke svare på hvorfor noen troller, men det er antakeligvis en psykisk lidelse i bildet. Anonymkode: d0b65...ccb
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #4 Skrevet 15. juni 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hn har nok lite å fylle livet med ellers. Men fasinerende hvordan det går an å vri og vrenge på ethvert motargument. Det er gøy og jeg håper hn blir her lenge. 🏳️🌈 Anonymkode: 70084...1f0 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er morsomt å se hvordan sosialister troller, de skriver én ting, motsier seg selv i neste setning, nekter på fakta selv om du legger ut bilde av fakta. Hihi TIL HI: Jeg kan ikke svare på hvorfor noen troller, men det er antakeligvis en psykisk lidelse i bildet. Anonymkode: d0b65...ccb Men dette innlegget er ment til de som troller, ikke meninger om det😊 Anonymkode: cb0ef...828
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #5 Skrevet 15. juni 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men dette innlegget er ment til de som troller, ikke meninger om det😊 Anonymkode: cb0ef...828 Beklager! Håper du får svar Anonymkode: d0b65...ccb
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #6 Skrevet 15. juni 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men dette innlegget er ment til de som troller, ikke meninger om det😊 Anonymkode: cb0ef...828 Jeg er ganske sikker på at i alle fall en av de der som svarte deg der er en av de som troller. Anonymkode: 451ed...a7d
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #7 Skrevet 15. juni 2019 Fordi mange her inne er dumme, og det er gøy å se hvor langt man kan dra det. Det er fasinerende å se hvor enkelt folk biter på, og hvor fort de hisser seg opp Anonymkode: ad05f...84f
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2019 #8 Skrevet 15. juni 2019 Jeg blir noen ganger beskyldt for å trolle. Men noen ganger vrir jeg på ting for ikke å bli gjenkjent. Da kan ting virke rart, men er likevel sant. Så ikke sikkert det er trolleri Anonymkode: 73b5c...f42
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2019 #9 Skrevet 16. juni 2019 Jeg troller ofte om utroskap, mistanke om utroskap. Det er fascinerende hvor lange de trådene blir. Og det er utrolig hva folk tror på. Jeg gjør det når jeg kjeder meg. Anonymkode: 7fd0c...88e
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2019 #10 Skrevet 16. juni 2019 Jeg lyver om antall barn,kjønn og alder, jobb og andre ting for ikke å bli gjenkjent og for å få frem poenget i det jeg skriver om. Jeg forstår ikke at noen skriver løgnhistorerer bare for å se om noen blir lurt. Det aller meste kunne være sant og vi har ingen mulighet for å sjekke. Vi må ta utgangspunkt i det som står. Hvis det gir noen glede å finne på gode historier så gjør bare det, men jeg forstår ikke at noe føler seg søessielt smarte når de skriver et trolleinnlegc som får seriøse svar. Anonymkode: c784c...83a
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2019 #11 Skrevet 16. juni 2019 Det blir litt action. Det hender at jeg trenger det. Er aldri blitt beskyldt for å trolle der jeg troller heller. Men det som ofte skjer er en helt reell situasjon hvor jeg tenker «så morsomt det ville blitt om........» og så lager jeg denne historien. Tidsfordriv rett og slett Anonymkode: c71d3...68b
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2019 #12 Skrevet 16. juni 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg blir noen ganger beskyldt for å trolle. Men noen ganger vrir jeg på ting for ikke å bli gjenkjent. Da kan ting virke rart, men er likevel sant. Så ikke sikkert det er trolleri Anonymkode: 73b5c...f42 Men da troller du jo sånn sett ikke.. Anonymkode: cb0ef...828
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2019 #13 Skrevet 16. juni 2019 Jeg har forsøkt å få tilbakemelding på reelle situasjoner og blitt beskyldt for å trolle. Spesielt én situasjon der jeg prøvde å skrive fra en annen parts synsvinkel lenge etter første tråd og ble sablet ned når noen oppdaget likheten. På dette tidspunktet var jeg tungt, og da mener jeg TUNGT deprimert og slet veldig med den nevnte situasjonen. Når jeg troller på ordentlig er det for underholdningen sin del. Jeg gidder aldri påpeke at andres tråder er trolling, da forsvinner underholdningen. for å være ærlig tenker jeg at de som blir sinna av trolig tar seg selv og dette forumet for seriøst. Anonymkode: aaf19...818
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2019 #14 Skrevet 16. juni 2019 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er morsomt å se hvordan sosialister troller, de skriver én ting, motsier seg selv i neste setning, nekter på fakta selv om du legger ut bilde av fakta. Hihi Anonymkode: d0b65...ccb «Bilde av fakta»? Har du noe eksempler på det, eller er du bare en av disse trumpanzeene som liker å «bevise» ting ved hjelp av en YouTube-video...? Anonymkode: f7077...c0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå