Gå til innhold

Billigst brus


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt billigst mulig brus (bortsett fra i Sverige)? Skal feire bursdag, og synes brusen har blitt så utrolig dyr. 

Anonymkode: 0f7bf...f04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer an på hva slags brus du skal ha.

Men skal du ha originalvare må du se etter tilbud, jeg har mattilbudsappen og der er brus en egen kategori. Der står det at Meny har 6 pk med cola/cola zero til 109 kr akkurat nå og coop extra har 6 pk med pepsi max til 109. Coop prix har et stort utvalg bl.a fra ringnes til 2 for 49 kr

Ellers er ungene her glad i den "billige" sjampagnebrusen og eplebrusen fra Rema, der får du vel 4 for 60 kr. Det er ikke all billigbrus som er god, men det er litt smak og behag der også så er det bursdag kan du sikkert fint kjøpe f.eks en rimelig appelsinbrus også, det er sikkert noen som liker den.

Anonymkode: 93c8e...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 For 60 på rema er nok det billigste du kommer til hvis du ikke finner et brusutsalg hvor de selger nesten utgått eller utgått brus (brusfabrikk). Med den horribel prisen som er på brus nå kjøper vi i Sverige eller når det er på tilbud. Jul, Påske, før 17 mai o.l. Kjøper da større kvanta som holder gjennom neste periode (drikker kun helg så ikke noe problem)

Anonymkode: a81e9...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gule first price brusen på Kiwi vet jeg mange synes er god. Lurer på om den ikke koster rundt 13-14 kr + pant

Anonymkode: fb830...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprudlevatn (kullsyret vann) på rema1000 (uten mineraler eller annet i som gjør at det smaker salt, den på Kiwi har noe som gjør den mer salt). Tilsett sukkerfri saft (jeg bruker fun light, cola), trenger ikke være så mye faktisk. Prøv deg frem.

Sprudlevatn koster 5 kroner pr 1,5 liter. Saft koster 30kr pr flaske, og holder til en 20-25 flasker.

Det er nok det billigste.

Anonymkode: 0535e...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den gule og brune brusen til first price er god 🙂, aner ikke hva de koster for jeg har bare smakt de i barnebursdag. 

Anonymkode: 5f71e...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frukt brusen og appelsin brusen på kiwi eller meny, er veldig gode, koster 18

Anonymkode: 80ebb...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier bortsett fra Sverige, er det fordi du ikke bor i nærheten av Sverige, eller fordi du vil støtte lokalt/kjøpe lokalt?

Om du har mulighet å bestille fra Sverige, så blir det ganske billig.

Gå inn på klippkungen.se/no. Så går du på den som heter inkl frakt, da får du frakta for 15,- 349,- for 2-3 brett med brus.

Anonymkode: cf528...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den gule first price brusen på Kiwi vet jeg mange synes er god. Lurer på om den ikke koster rundt 13-14 kr + pant

Anonymkode: fb830...9e8

17.90 koster den.

Anonymkode: a81e9...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

17.90 koster den.

Anonymkode: a81e9...4c4

Uten pant?

Anonymkode: fb830...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...