Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #1 Skrevet 14. juni 2019 Jeg har endelig begynt å trene igjen etter lang tid uten trening (brukket bein, operert). Jeg er ikke feit, men smålubben er jeg uten tvil. Har trent bra og vært streng ift kosthold (mengde, sunt etc) i 2 uker nå men jeg føler jeg har lagt på meg. Er mer lubben enn da jeg startet, no kidding. Hva skjer? Og jeg har fulgt med på kalorier, spiser ingen ting som gjør meg oppblåst (karbo stort sett). Anonymkode: e2d70...4e9
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #2 Skrevet 14. juni 2019 Jeg bet ikke om det du føler er riktig, men når du trener holder kroppen på mer vann enn når du ikke trener. Jeg merker selv at jeg veier ca 1 1/2 kilo mer morgenen etter en totimers løpetur enn andre dager. Anonymkode: 2f546...241
Lille krøll Skrevet 14. juni 2019 #3 Skrevet 14. juni 2019 Jeg holder ogsÃ¥ pÃ¥ vann nÃ¥r jeg trener.Â
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #4 Skrevet 14. juni 2019 NÃ¥r jeg trener, fyller jeg ut buksene mye mer. Det er muskler, ikke fett. Anonymkode: 2e591...209
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #5 Skrevet 14. juni 2019 Det er ikke (bare) muskler i mitt tilfelle, for magen er større, fleskete. Det henger mer over buksekanten nå enn før jeg begynte å trene. Sukk! Hvordan kvitte seg med litt vann da? 😅 Anonymkode: e2d70...4e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå