missF Skrevet 13. juni 2019 #1 Skrevet 13. juni 2019 (endret) Er ei jente på 23 år som alltid har hatt uregelmessig mens , hr ikke brukt prevensjon på 2,5 år å ikke blitt gravid. Hr ei jente som er 3 år. Problemet er nå at jeg har blitt livredd får at jeg har eggstokkreft! Har hatt tykk hvitt utflod i et par uker å etter de siste samleiene har jeg oppdaget blod spor! Vet ikke om dette skyldes at jeg hr blitt sår der inni eller hva?! Går rundt så å si hver dag å tror jeg har kreft utrolig slitsomt ! Imorgen skal jeg til legen å er livredd får at hun skal si jeg har kreft ....gråter meg i søvn ofte å vet ikke hvordan jeg får vekk angsten Endret 13. juni 2019 av missF
missF Skrevet 13. juni 2019 Forfatter #2 Skrevet 13. juni 2019 Har tatt hpv vaksinen men vet ikke om.den beskytter så.mye ...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2019 #3 Skrevet 13. juni 2019 Det var da voldsomt til krisemaksimering. Absolutt ingen symptomer på kreft, og likevel har du klart å overbevise deg om at du har kreft? Gi deg selv en slap-in-the-face, og si til deg selv at du skal ta deg sammen. Hvis du tenker at det kan være ubalanse i hormonene, så går du til legen. Kanskje pcos? Anonymkode: af2cc...527
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2019 #4 Skrevet 13. juni 2019 HVorfor er du redd for akkurat ekkstokkreft? Jeg syns ikke det høres ut som om du har det. Utflod er ikke et symptom på denne kreftformen, og blodsporene kan komme av en drøss andre og mer sannsynlige ting (hvem av oss har ikke hatt litt blodspor iblant, liksom?). Høres mer ut som om du har helseangst, men du bør jo uansett gå til lege så du kan få slutt på bekymringene dine. Anonymkode: 8ff64...48f
missF Skrevet 13. juni 2019 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2019 Vet at det er krisemaksimering , men klarer ikke å kontrollere meg sitter å googler i mange timer å blir mer redd hele veien , skal ha en skikkelig samtale med lege imorgen om redselene min så får jeg håpe jeg klarer å roe meg ned..
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2019 #6 Skrevet 13. juni 2019 Når ble utflod symptom på kreft? Er ikke det heelt normalt? Anonymkode: 1ae4c...f8c
missF Skrevet 13. juni 2019 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2019 Jo.mn den er kjempe tykk å klumpete å hvit har prøvd canesten men ingen nytte
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2019 #8 Skrevet 13. juni 2019 Det høres ikke ut som kreft, men så bra at du skal til legen din i morgen! Og stopp å google!!! Man kan gjøre seg selv syk ved å holde på sånn, så forbyd deg selv å google symptomer og sykdommer osv. Pust dypt og legg ansvaret over på legen din. Vedkommende har både lang utdannelse og masse erfaring. Det kan du uansett ikke google deg til. Lykke til i morgen og flytt fokus over på andre ting. Jeg er sikker på at barnet kan finne på noe. Anonymkode: ed79f...965
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2019 #9 Skrevet 13. juni 2019 Dr. Google er farlig, uansett hva slags symptomer du har kommer verst tenkelige alternativ opp. Regner med du har en ubalanse, kanskje sopp som cabesten ikke tar så du må ha noe sterkere på resept, eller noe annet. Kreft er det siste jeg ville tenkt. Anonymkode: b42b4...f0d
Rainbowdash Skrevet 13. juni 2019 #10 Skrevet 13. juni 2019 Stakkars deg. Syns heller dette høres ut som hormoner og evt sopp. Slutt å Google. Hvis du ikke klarer å sove så se på Netflix eller noe. God klem
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2019 #11 Skrevet 13. juni 2019 Sannsynligheten for å få kreft i din alder er forsvinnende liten!! Anonymkode: dfafc...3b0
missF Skrevet 13. juni 2019 Forfatter #12 Skrevet 13. juni 2019 Litt mer rolig nå ... Vet at det er usannsynlig å alt det men klarer ikje gjør noe med redselen .. skal snakke skikkelig med fastlege imorgen om hvordan jeg kan slutte med disse tankene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå