Gå til innhold

Tone Damli og alkoholreklame

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.dagbladet.no/kjendis/na-svarer-tone-pa-alkoholkritikken/71178798

Altså, hvor lite selvinnsikt er det mulig å ha?? Disse såkalte forbildene er jo alt annet enn det? Tipper de som følger henne er under 18 hele bunten, så da må hun jo skjønne at det ikke passer seg å forherlige alkohol? Det er jo ikke liv å reklamere for engang😳🙄

I tillegg så jeg hun hadde lagt ut snap av seg selv mens hun kjører bil med barn i baksetet?? Er det mulig?? Og selvsagt får ikke hun straff for det heller.

Anonymkode: 51c39...5f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

https://www.dagbladet.no/kjendis/na-svarer-tone-pa-alkoholkritikken/71178798

Altså, hvor lite selvinnsikt er det mulig å ha?? Disse såkalte forbildene er jo alt annet enn det? Tipper de som følger henne er under 18 hele bunten, så da må hun jo skjønne at det ikke passer seg å forherlige alkohol? Det er jo ikke liv å reklamere for engang😳🙄

I tillegg så jeg hun hadde lagt ut snap av seg selv mens hun kjører bil med barn i baksetet?? Er det mulig?? Og selvsagt får ikke hun straff for det heller.

Anonymkode: 51c39...5f6

Det er kart hun forstår sin rolle og hvem det er hun påvirker. Hun bryr seg ikke om det.

Anonymkode: 88f12...2a7

Skrevet

Kunne i alle fall ha drukket noe bedre øl enn det der da... (når du først skal vise fram ølet du drikker) 

Skrevet

Herregud, det er kun øl! 

Vil si det er verre å reklamere for snop og brus på tv, mer helseskadelig det!

Anonymkode: 78d47...815

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, det er kun øl! 

Vil si det er verre å reklamere for snop og brus på tv, mer helseskadelig det!

Anonymkode: 78d47...815

Du mener på ramme alvor at det er mer helseskadelig at en 12-åring spiser litt snop enn at en 12-åring drikker seg sanseløst full?

Anonymkode: 53f21...898

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du mener på ramme alvor at det er mer helseskadelig at en 12-åring spiser litt snop enn at en 12-åring drikker seg sanseløst full?

Anonymkode: 53f21...898

Litt vittig at du tenker 12-åringen skal spise bare litt snop, men drikke seg sanseløst full på øl :)

Jeg tror unge mennesker helt fint tåler å se både snop og øl på instagram jeg altså.

Anonymkode: 80229...ea6

Skrevet

Der har det jo til enhver tid vært lyset på og ingen hjemme, så det er ikke en bombe.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Litt vittig at du tenker 12-åringen skal spise bare litt snop, men drikke seg sanseløst full på øl :)

Jeg tror unge mennesker helt fint tåler å se både snop og øl på instagram jeg altså.

Anonymkode: 80229...ea6

Så du gir ungene litt snop og en dram til Barne-TV på lørdag. 

Anonymkode: 0324e...bf4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...