Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #1 Skrevet 12. juni 2019 På lørdag var min jente ute å lekte med to venninner. Jeg ringte ved middagstider og ba jenta mi komme hjem. Hun spurte om venninnene også kunne komme på middag, og jeg sa at det var OK. Det ble jubel i bakgrunnen, og jeg satte raskt inn flere pizzaer i ovnen. Etter en tid kom min jente hjem gråtende. Venninnene hadde møtt på to andre jenter på veien og gått hjem til de. Min datter følte seg svikter og jeg sto igjen med en følelse av det samme (formidlet ikke det altså). Barna går i 3. Klasse og jeg syntes de burde klare å holde avtaler. Det er et litt tøft miljø i klassen og flere jenter opplever utestengelse. Min jente har det helt greit, men jeg blir jo usikker når slikt skjer. Overreagerer jeg, eller hva tenker dere? Anonymkode: 2a1f9...108
Sommerkroppen 2029 Skrevet 12. juni 2019 #2 Skrevet 12. juni 2019 Jeg tenker at dette er et typisk jente drama. Snakk med jenta di. Si at det ikke er greit å gjøre sånt, og at du forstår hennes skuffelse. Og at noen ganger tenker man seg ikke godt nok om, og det kan såre andre. Si også at det sikkert ikke var for å være slemme. Og at de helt sikkert er like gode venner for det om det ble slik denne gangen. Dersom dette gjentar seg, ville jeg tatt det opp med foreldrene.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #3 Skrevet 12. juni 2019 Klassisk jentedrama. Ikke bland deg inn i det, bare vær der for jenta di, la henne snakke, støtt tenne i at det var dumt gjort og prøv å peile henne inn på riktige tanker uten å fortelle henne nøyaktig hva hun bør gjøre. Slike ting har de godt av å finne ut av selv, men de skal selvfølgelig få støtte hjemmefra. Anonymkode: ae37a...3eb
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2019 #4 Skrevet 22. juni 2019 Hvorfor drar du fram en sju år gammel tråd?? Anonymkode: e0edc...5bd
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2019 #5 Skrevet 22. juni 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor drar du fram en sju år gammel tråd?? Anonymkode: e0edc...5bd Ikke helt våken? Anonymkode: 648bd...6bc
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2019 #6 Skrevet 22. juni 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Sju år?! Den er ti dager gammel! Anonymkode: 5e636...0b5 Nei den ble startet juni 2012... Anonymkode: e0edc...5bd
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2019 #7 Skrevet 22. juni 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei den ble startet juni 2012... Anonymkode: e0edc...5bd Nei, den ble startet 12. Juni Anonymkode: 23e70...fa7
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2019 #8 Skrevet 28. juni 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor i alle dager fikk du 2012 fra? Anonymkode: 5e636...0b5 Sikkert fordi det står juni 12 øverst i tråden Anonymkode: d3be2...9a4
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2019 #9 Skrevet 28. juni 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: De aller nyeste her på forumet skjønner vel ikke at tallet 12 betyr datoen, og ikke året, og at dersom innlegget er publisert samme år som nåværende år, vil året være usynlig helt fram til 1. januar året etter. Anonymkode: 5e636...0b5 Jepp, jeg har gått på den samme smellen selv Anonymkode: d3be2...9a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå