Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #1 Skrevet 12. juni 2019 Hei. Jeg går på apocillin kur og synes selv det lukter annerledes av meg. Kan det stemme?noen andre har opplevd det samme?? Står ikke at det er en bivirkning som jeg har sett men.. Lukter liksom litt spesiellt. Har dusja og vaska meg godt men kjenner fortsatt lukta. Tips anyone??? Anonymkode: 8ebef...036
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #2 Skrevet 12. juni 2019 Jepp, syns alle penicillinkurer lukter. Jeg fikk litt samme lukt som det er av tablettene. Anonymkode: 69477...4fa
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #3 Skrevet 12. juni 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jepp, syns alle penicillinkurer lukter. Jeg fikk litt samme lukt som det er av tablettene. Anonymkode: 69477...4fa Ok. Så da er ikke bare meg😂😂 takk for svar. HI Anonymkode: 8ebef...036
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #4 Skrevet 12. juni 2019 Helt vanlig. Både urin og svette får en annen lukt, vet ikke om andre merker det, men man merker det selv ihvertfall... Er vel en grunn til at de sier det er viktig å tilføre kroppen melkesyrebakterier når man tar en slik kur, den tar ikke bare de slemme bakteriene i kroppen, den tar livet av alt som er av bakterier. Hele bakteriebalansen endrer seg. Anonymkode: 26832...d7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå