Gå til innhold

Gravidmistanke rett før eksamen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Tenkte bare å dele litt som foregår oppi hode mitt her nå! 

Jeg går på p piller Loettte 28 som jeg har gjort i et halvt år nå ca. I begynnelsen fikk jeg litt mellomblødninger med bittelitt ubehag noen ganger. Status nå er at jeg har hoppet over mensen 1 gang i det siste ( sist som skulle kommet ). Og begynte på nytt brett. Var ca hallveis på dette nye brettet da jeg merket svake menslignende smerter i magen og har hatt det i 3-4 dager nå. Idag oppdaget jeg også litt brun/rosa aktig utflod/blod. Tenkte først at dette kanskje bare var en mellomblødning som jeg har opplevd før. Men nå har jeg hatt svake smerter i flere dager og forhørte meg med ei venninne som hadde hatt lignende symptom på graviditet 

Jeg kommer uansett til å ta en test veldig snart. Usikker på om det blir før eksamen eller etter. ( har eksamen tidlig i neste uke ) :( Men tenkte likevel å høre om det er andre som har hatt lignende erfaringer og vært / ikke vært gravide. 

Anonymkode: 0772c...438

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Helt vanlig at man spotter når man hopper over en blødning på pillen. Hvis du har tatt pillen hver dag til ca samme tid er det veldig lite sannsynlig at du er gravid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...