Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #1 Skrevet 12. juni 2019 Barna er liksom ikke så små lenger at jeg kan gi dem bøtte og spade så er dem fornøyde... de er nå 14 og 12 år. Vi har ikke reist lenger enn Norden på mange år, men skulle gjerne hatt tips om steder som er spennende for den alderen også. Gjerne steder med vannparker, dyreparker og sånt 😊 snakk om 1 uke i slutten av juli. Anonymkode: 524e8...42d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #2 Skrevet 12. juni 2019 Du kan jo spørre hva ungene ønsker selv? Når mine blir så store så ser jeg for meg store fornøyelsesparker, opplevelsessentre, byferie med masse fart og spenning, aktiviteter sammen, eller litt mer "eksotiske" reisemål vi har valgt unna når barna er små Eller vil ungene bare ha bading og soling? Anonymkode: 34b6f...222
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #3 Skrevet 12. juni 2019 Ungene elsker parker! Vannparker, fornøyelsesparker, tivoli og alt sånt. Utover det så har dem ingen kriterier. De elsker vann og bading også altså, men 14 dager på stranda blir jo i overkant lenge. Ingen av dem ønsker byferie, de trives ikke i store byer (vokst opp på landet) Anonymkode: 524e8...42d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #4 Skrevet 12. juni 2019 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Barna er liksom ikke så små lenger at jeg kan gi dem bøtte og spade så er dem fornøyde... de er nå 14 og 12 år. Vi har ikke reist lenger enn Norden på mange år, men skulle gjerne hatt tips om steder som er spennende for den alderen også. Gjerne steder med vannparker, dyreparker og sånt 😊 snakk om 1 uke i slutten av juli. Anonymkode: 524e8...42d Både Danmark og Tyskland har flere store badeland Anonymkode: e55de...38b
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #5 Skrevet 12. juni 2019 De aller fleste badeparker og fornøyelsesparker i Danmark er besøkt flittig de siste år... tar gjerne tips til tyske steder! Anonymkode: 524e8...42d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #6 Skrevet 12. juni 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: De aller fleste badeparker og fornøyelsesparker i Danmark er besøkt flittig de siste år... tar gjerne tips til tyske steder! Anonymkode: 524e8...42d Jeg har ikke vært der selv, men har hørt bra ting om tropical island, det er Eurpas største badeland hvis jeg ikke tar helt feil Anonymkode: e55de...38b
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2019 #7 Skrevet 13. juni 2019 Heide park og hansa park i Tyskland er magisk. Ligger nære hverandre. Hansapark i lubeck og heide park i hamburg. Luebeck er et nydelig sted. Vi likte hansa park best. Der var der lite kø. Var der midt i juli for 2 år siden. Anonymkode: a43c9...a68
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2019 #8 Skrevet 13. juni 2019 Hva med Kreta, Kypros eller Mallorca? Plenty med badeland og muligheter for å prøve seg på f,eks dykking eller surfing der. Dersom to uker på samme sted blir mye så har flere av reiseselskapene ordninger der du kan velge 1+1 uke i stedet. Anonymkode: ddc5e...0db
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2019 #9 Skrevet 13. juni 2019 Hva med Tyrkia? Der er det masse badeland, flotte strender med mange aktiviteter som parasailing mm, og også mange fine historiske plasser og utflukter, feks til Pamukkale. Anonymkode: c67fd...43f
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2019 #10 Skrevet 14. juni 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva med Kreta, Kypros eller Mallorca? Plenty med badeland og muligheter for å prøve seg på f,eks dykking eller surfing der. Dersom to uker på samme sted blir mye så har flere av reiseselskapene ordninger der du kan velge 1+1 uke i stedet. Anonymkode: ddc5e...0db Eller du kan sette sammen ferien selv, få flere valg og lavere pris... Anonymkode: 4b9be...259
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå