Gå til innhold

Hvordan sender du vogn? Hvordan pakker dere den inn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Før ( i begynnelsen av 2000-tallet) Fikk man en pose på flyplassen som man kjørte vogna inn i. Gikk bra i de fleste tilfellene, og var flyselskapets ansvar hvis det ikke gikk bra/noe på vogna ble ødelagt.

Etter dette fraskrev flyselskapet seg ansvaret, og du måtte skrive under på når du skulle ut å fly med vogn at du selv var ansvarlig for vogna uansett om de ødela den. Etter dette begynte prampackene å komme.

Prampack kan du leie på de fleste flyplasser og barneutstyrsbutikker tror jeg, og jeg lurer på om det er noe regel om at de påtar seg ansvaret dersom du bruker prampack. Er man mye ute å flyr med vogn, så kan det sikkert lønne seg å kjøpe en slik.

Anonymkode: 90940...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

 

Jeg tenkte på ved kjøp og salg..

Anonymkode: 947dd...5d1

Forsøk å lese på posten eller postnord sine sider. Forøvrig lurt p være litt mer utfyllende i hovedinnlegget☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri sendt en vogn i posten. Hadde heller ikke kjøpt en brukt vogn jeg ikke fikk sett på før jeg kjøpte den. Så slikt må hentes på døra...

Men jeg har en søster som jobber i en utstyrsforretning og de har folk som kommer inn og spør etter en vogneske fordi vogna skal sendes av og til. Da kan du få en eske som passer til vogna, tape igjen og sende.

De fleste som kjøper vogn vil jo ha den satt sammen og gidder ikke ta med esken hjem, så da har de esker i butikkene. Om du f.eks skal selge en Emmaljungavogn kan du gå innom og be de ta vare på en emmaljungaeske neste gang de pakker ut en slik vogn også kan du få den.

Anonymkode: 41eb5...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville aldri sendt en vogn i posten. Hadde heller ikke kjøpt en brukt vogn jeg ikke fikk sett på før jeg kjøpte den. Så slikt må hentes på døra...

Men jeg har en søster som jobber i en utstyrsforretning og de har folk som kommer inn og spør etter en vogneske fordi vogna skal sendes av og til. Da kan du få en eske som passer til vogna, tape igjen og sende.

De fleste som kjøper vogn vil jo ha den satt sammen og gidder ikke ta med esken hjem, så da har de esker i butikkene. Om du f.eks skal selge en Emmaljungavogn kan du gå innom og be de ta vare på en emmaljungaeske neste gang de pakker ut en slik vogn også kan du få den.

Anonymkode: 41eb5...ec0

Takk for tips 👌

Anonymkode: 947dd...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...