Gå til innhold

Hunderfossen familiepark/eventyrpark


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi ønsker å reise til Hunderfossen i sommer med små barn. Jeg lurer på hvordan det er i fellesferien med tanke på mengde av folk og ventetid på attraksjoner? Tar gjerne imot tips til å bo også :)

Anonymkode: a1bb7...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var litt ventetid, men gikk helt fint. Det var enormt lang ventetid på de traktorene, det var ikke greit... Men det er ikke noe verre enn Tusenfryd for å si det sånn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: takk for svar! Kanskje lurt å reise rett til traktorene først da :) 

Andre erfaringer?

Anonymkode: a1bb7...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli en del venting ja. Kø på de fleste aktiviteter. I år velger vi å vente til august med å reise, samt midtuke i håp om litt mindre folk.

Ungene er stort sett tålmodige da. Men er nesten hver gang vi er der borti unger som sniker, det er sykt irriterende å være vitne til og ofte står foreldrene å ser på og tilsynelatende syns det er greit 😡

Anonymkode: a94bf...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi drar dit etter ferien i år, for det er som regel mye folk og lange køer der midt i ferien..Vi er heldige og bor litt over en time unna så da går det fint å dra utenom ferietid 😊 Har unger som ikke er glad i lang ventetid.. 

Anonymkode: 2fdcb...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd mest kø på traktorene vi også. Og det kan være litt kø på eventyrslottet så vi har brukt å vært der først ..ellers så har det vært greit 😊

Anonymkode: a96ea...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunderfossen er ikke så «ille» som andre parker som feks legoland og dyreparken. 

Hadde hatt to dager hvis jeg var dere :) er en fin og koselig park og den har blitt MYE bedre med årene ! 

Mitt tips; IKKE STRESS, ta ting i deres tempo. Dere kommer dere gjennom nesten alt på en dag. Husk badetøy hvis det er varmt !:) 

Anonymkode: be580...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med små barn, så foretrekker vi lilleputthammer foran hunderfossen. Selv de på 7 og 10 år synes lilleputthammer er topp. 

Anonymkode: dd01a...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stortrives i Hunderfossen. Sammenlignet med Dyreparken og Tusenfryd er det mye mindre venting. Lilleputthammer synes jeg blir dårligere år for år.

Anonymkode: e2a63...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunderfossen er topp. Men anbefaler å dra utenom fellesferien. 

Det er fint å bo på Scandic Hafjell. 

Anonymkode: 05c7d...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...