Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #1 Skrevet 12. juni 2019 Har du gode tips til å stresse mindre? Anonymkode: cd971...199
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #2 Skrevet 12. juni 2019 Planlegging og lister. Det er mitt våpen mot stress. Jeg lager en plan og skriver liste med alt jeg skal gjøre som jeg kan krysse ut på etterhvert. Ellers mister jeg oversikten og DA stresser jeg. Anonymkode: fbdd8...fda
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #3 Skrevet 12. juni 2019 Meditasjon. Sett av ti min. hver dag. Du merker ikke store forskjellen i starten, men etterhvert baller det på seg med en ny ro. Anonymkode: 832e4...934
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #4 Skrevet 12. juni 2019 Les og gjør mindfullness. Funker dom bare rakkern !😁 fra 30 dager med sterk hodepine og migrene til ca 5 i mnd. Og få nok søvn. Min. 7 t timer. Merker STOR forandring. Det beste jeg vet, er å ligge på gulcet med begge beina rett oppetter veggen. Få blodet ned fra beina. Sykt digg! Anonymkode: 1cb34...964
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #5 Skrevet 12. juni 2019 Lister. Følelsen det gir å krysse av, og se noe fullført er deilig. Pluss at man slipper å være redd for å glemme noe. ... Og kanskje senke standarden på noe. Det meste kan gjøres "Godt nok", og ikke alltid perfekt. Anonymkode: be486...cab
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #6 Skrevet 12. juni 2019 Lister skrevet med kulepenn på god gammeldags blokk 😊 er så deilig å kunne krysse av og se at ting blir gjort og at ting minker. Gir mestrings følelse. Anbefaler å gjøre det samme med problemer/stressfaktorer så man får oversikt. Ut av hodet og ned på papiret👍 Anonymkode: 1bfc6...249
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2019 #7 Skrevet 13. juni 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Lister skrevet med kulepenn på god gammeldags blokk 😊 er så deilig å kunne krysse av og se at ting blir gjort og at ting minker. Gir mestrings følelse. Anbefaler å gjøre det samme med problemer/stressfaktorer så man får oversikt. Ut av hodet og ned på papiret👍 Anonymkode: 1bfc6...249 Kan skrive under på den. Det er noe med det å slippe å gå å kverne på det når du får det ned på papiret. Anonymkode: 832e4...934
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå