Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #1 Skrevet 11. juni 2019 Hei. Det har gått 3-4 uker siden jeg opererte meg og arrene har fortsatt ikke grodd. Er det normalt? Det ene brystet er mer grodd enn det andre. Jeg har tatt bryst reduksjon og i snitte ned fra brystvorta og ned puppe rota for å si det slik- så er det et hull. Det er ikke vondt men det er som jeg kan se inni puppen. Det er mer ubehagelig å se på enn å ta på. Og det stikker noen tråder ut. Har kjøpt infeksjonskrem og smurt hver dag i 4 dager. Har og renska såret. Men det gror bare ikke. Har andre opplevd det samme og er det normalt? Eller burde jeg ta kontakt med legen? Jeg føler jeg maset så mye i begynnelsen pga blåmerker og nå tørr jeg nesten ikke mase mer. Anonymkode: db1ec...4f9
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #2 Skrevet 12. juni 2019 Du må ta stinget før det gror ☺️ Jeg var nettopp gjennom det samme. Måtte inn til sykepleier i 4 uker 2 ganger i uka pga det. Kroppen klarte ikke bryte ned alle stingene. Derfor åpner arret seg. Så da tok sykepleier sting som sto inni. Også rense og legge på sølv. Tok 4 uker før alt var grodd.. Anonymkode: 6c909...b1a
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #3 Skrevet 12. juni 2019 Du må ta kontakt med legen i morgen, det skal IKKE være hull etter operasjonen. Da har ikke sårkantene grodd sammen, det er en innfallsport for bakterier. Anonymkode: 29714...196
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #4 Skrevet 12. juni 2019 Tusen takk for svar. jeg tok kontakt og fekk time. Heldigvis var det ikke betent. Han sa jeg ikke trengte å uroe meg og at det ville nok ta 1-2 uker ekstra. Men at det ellers såg fint ut. Da får jeg vell bare stole på at det går bra da. 😉 Anonymkode: db1ec...4f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå