MannenFraNorge Skrevet 11. juni 2019 #1 Skrevet 11. juni 2019 Hallo! Jeg er en 16 år gammel gutt som går vg1 studiespesialisering. Aner ikke om dette er riktig forum å spørre om dette, men jeg kjører på😎 Som de aller fleste andre 16-åringer, har jeg blitt forelsket i ei jente. Selvfølgelig i samme klasse. Typisk🙄 En måneds tid siden ble jeg satt ved siden av hun, noe jeg både ble glad for, og nervøs. Hadde vell egentlig besluttet å ikke gjøre noe med det, men siden vi ble satt sammen så har jeg ikke gitt opp helt. Har ikke hatt noe seriøst forhold før, noe som fører til at jeg ikke er så flink på sånne olala greier. Siden vi går i samme klasse, og vil, sannsynligvis, gjøre det i to år til tenkte jeg at jeg ikke skulle prøve meg. Noe som jeg angrer, og kommer, til å angre på 😄 I timer prater vi som de andre gjør, ikke om noe spesielt. Har ikke prøvd meg. I følge mine oppfatninger liker hun å være ute, noe som gjør det til en felles interesse. Tenkte at jeg kunne sende hun en melding når sommerferien har startet "har du planer på ...?", svarer hun "nei", så tenkte jeg at jeg skulle utnytte muligheten til å spørre om hun ville være med på en fjelltur🤭 Grunnen til at jeg venter til sommerferien er at det da ikke blir kleint hvis hun svarer nei. Så får vi ta det derifra. Er dette helt på jordet?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #4 Skrevet 11. juni 2019 Hva mener du med fjelltur da? Om du mener å overnatte i telt en uke med deg er det kanskje å dra det litt langt for en førstedate ja, men om du mener en labbetur er par timer er det helt innenfor, da ser dere om dere trives sammen bare dere to. Anonymkode: c3f4f...dd5
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #6 Skrevet 11. juni 2019 Kjempegod ide med fjelltur! Inviter henne med på ting, tilbring tid sammen og nyt sommeren sammen Anonymkode: 98f46...af5
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #7 Skrevet 11. juni 2019 Samtidig med at jeg spurte om hun har planer en viss dag, ville jeg skrevet "hvis ikke hadde det vært koselig om du ville være med meg til xxx og gå en tur der". Lykke til! Anonymkode: bcb6f...bd0
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #8 Skrevet 11. juni 2019 Datteren min er like gammel som deg, hun hadde syntes det hadde vært en ok måte å bli bedre kjent på. Uten overnatting, da, for det får hun ikke lov til av den strenge moren sin 🙃 Lykke til og god tur! Anonymkode: 8aac2...823
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #9 Skrevet 11. juni 2019 Det gjorde jeg da jeg var 19! Jeg inviterte med en jeg var blitt litt kjent med, på en fjelltopp i «nærområdet». Totalt, fra avreise hjemmefra til jeg var hjemme igjen, tok turen rundt 6-7 timer. Nå har turkompisen min vært sammen med meg i 20 år! (Ok, nå følte jeg meg litt gammel🙈😂). Gjør det! Det å invitere henne med på tur, viser at du har sunne grunnverdier tenker jeg. Lykke til! Anonymkode: 91922...1a6
CherryC Skrevet 11. juni 2019 #10 Skrevet 11. juni 2019 Du høres ut som en søt gutt. Og du er absolutt ikke helt på jordet lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå