Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #1 Skrevet 11. juni 2019 Bruker du medisiner? Har de i så fall god effekt, eller har du bivirkninger? Gikk vekten ned da du begynte på medisin? Anonymkode: 414fb...297
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #2 Skrevet 11. juni 2019 Går på medisiner. Ikke så veldig bra effekt, er mye sliten og verdiene går mye opp og ned. Vekta har desverre ikke gått ned. Anonymkode: 97bb5...de8
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #3 Skrevet 11. juni 2019 Nei, droppet det og ser an litt til. Tar prøver hver 3.mnd. Formen varierer. Håper ikke vekten synker mer med medisinene, jeg veier 53kg nå 😬 Anonymkode: 3c098...4b3
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #4 Skrevet 11. juni 2019 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, droppet det og ser an litt til. Tar prøver hver 3.mnd. Formen varierer. Håper ikke vekten synker mer med medisinene, jeg veier 53kg nå 😬 Anonymkode: 3c098...4b3 53 kilo var litt lite, ja (litt avhengig av hvor høy du er, selvsagt). Har du alltid vært så tynn eller er det fordi du hat mistet apetitten som følge av det lave stoffskiftet kanskje? Anonymkode: 414fb...297
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #5 Skrevet 11. juni 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: 53 kilo var litt lite, ja (litt avhengig av hvor høy du er, selvsagt). Har du alltid vært så tynn eller er det fordi du hat mistet apetitten som følge av det lave stoffskiftet kanskje? Anonymkode: 414fb...297 Jeg er bare 1,60 så det er ikke helt krise, men syntes fortsatt ikke at jeg har så mye å gå på. Har alltid (i voksen alder) ligget mellom 50-57kg. Bortsett fra som gravid, da går jeg opp 20kg hver gang (og tilbake til start i løped av første året). Det lave stoffskiftet gir meg mest trøtthet/slapphet, leddværk og "sykdomsfølelse". Har nok hatt det noen år, men skylt på hektisk liv med små barn... For da er man jo sliten, som legen min sa. Så fant det ut helt tilfeldig når en reumatolog (jeg endelig fikk mast legen min til å sende meg til pga vonde ledd) tok stoffskifte prøver 🤨 Anonymkode: 3c098...4b3
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #6 Skrevet 11. juni 2019 Jeg har og går på medisiner og det er som dag og natt etter jeg startet på de. Veldig god effekt! Bortsett fra vekta, selv om jeg trener 4 dager i uken, har en fysisk jobb hvor jeg går i snitt 12.000 skritt hver dag så står den bom fast, men jeg går ikke like fort opp i vekt hvis jeg er inaktiv lenger. Kunne gå opp 10 kg på en sommerferie bare ved å ikke bevege meg så mye som jeg hadde gjort hvis jeg hadde vært på jobb. Så det går fremover. Har bare gått på medisin 5 mnd og det kan ta ett år før kroppen er seg selv igjen selv om verdiene er normale med medisin Anonymkode: e50b3...013
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #7 Skrevet 12. juni 2019 Har gått på medisiner siden 2012. Ingen bivirkninger, men går ikke ned igjen i vekt dessverre, uansett diett og trening . Anonymkode: b0116...6b0
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #8 Skrevet 12. juni 2019 Har gåttpå Levaxin i ca 6 mnd. Føler meg litt bedre med litt mer energi, og mindre hjertebank. Kiloene sitter veldig fast fremdeles. Ikke line lett å slanke seg lenger. Anonymkode: 5eb20...5f1
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2019 #9 Skrevet 12. juni 2019 Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om effekt. Har gått på Levaxin i åresvis. Begynte etter behandling med radioaktivt jod ( hadde i utgangspunktet høyt). Sliter med både fatigue og mye smerter, men det kommer nok mest av den revmatiske sykdommen jeg har i tillegg. Ikke så lett å vite hva som er hva. Vekta har jeg ingen problemer med. Anonymkode: 233d0...73b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå