Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #1 Skrevet 11. juni 2019 Trener både kardio og vekter, men magen forblir slapp og fettete. Spiser riktig. Er godt voksen og har født 5 stk så endel er jo hud. Men trenger tips til hva som er den beste øvelsen for å bli bukt med dette fettet på magen😊🙏 Anonymkode: 1957d...409
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #2 Skrevet 11. juni 2019 Tok bukplastikk... Hadde aldri klart å blitt kvitt det uten Anonymkode: 8a959...034
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #3 Skrevet 11. juni 2019 Har fortsatt litt igjen, men blitt mye bedre, og selv om det er hud og litt fett igjen, så kan jeg skimte linjene. Trener mye kjernemusklatur og mye mageøvelser samt generell styrke. Født 2, vært 20 kg overvektig og hatt 2 ks. Så magen var et problemområde. 6 kg igjen til normalvekt, så litt mage vil jeg nok fortsatt ha, men ikke noe mer svinn enn man kan regne med etter 2 tette svangerskap🤣 Anonymkode: f2df7...f4d
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #5 Skrevet 11. juni 2019 Moderat lavkarbo(ikke ketolyse). Ingen trening. Gikk ned 10 kg, der det meste var rundt magen(mistet nesten 20 cm rundt midjen). Men fikk litt løshud da, det må nok opereres bort. Anonymkode: 48a7a...541
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #6 Skrevet 11. juni 2019 Fettet tok ett samlivsbrudd. All den slappe og løse huden måtte det trening hjemme på gulvet for å få en ordning på. Nå hadde jeg ikke ett gram fett jeg skulle få bort, men mye som trengtes en oppstrammer. Jeg så ikke ut sa ungene mine og det er jeg helt enig i. Med klær på så få jeg slank og fin ut, uten klær så hang og slang alt. De ekstra hudfoldene på magen måtte stappes ned i buksa osv. Jeg googlet og startet med å trene forran tv. Tøy, bøy og litt enkel styrke. Kjøpe meg en yoga bok også får å få litt inspirasjon, siden jeg lett kjeder meg. Dette fungerte veldig bra, ting ble strammet opp selv om jeg aldri kommer til å få en skikkelig stram hud. Ungene lo av meg der jeg lå forran tv og gjorde rare ting, det så ikke ut som jeg trente. Men jaggu så fikk jeg musker i bein og armer også, det var ikke i planen men en hyggelig bonus. Anonymkode: 85c0f...6d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå