Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #1 Skrevet 10. juni 2019 Hei Lillestrømlinger. Jeg lurer på hvilken barnehage dere har barna i. Om du er fornøyd, eller ikke og hvorfor. Anonymkode: 2c74d...794
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #2 Skrevet 10. juni 2019 Jeg har ikke barn i bhg i Lillestrøm men jobber i kommunen. Hører mye negativt om Riisløkka og Kjeller, de to store basebarnehagene, mye gjennomtrekk av personalet og vikarer ønsker ikke oppdrag der. Hørt mye bra om Volla, den flyttes nå i brakker for nybygging og utvidelse. Tror også Lillestrøm og Måsan er bra. Veldig sprengt der nå, masse barn på liste så ikke så lett å velge seg bhg, særlig om du ikke har søkt innen frist for hovedopptaket. Anonymkode: 350c8...7cd
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #3 Skrevet 10. juni 2019 Takk, neida jeg er et år tidlig ute. Styrer veldig unna de store basebarnehagene. Frykter at Volla mister noe nå som de skal bli så store. Var veldig fornøyd med dem med førstemann. Så de er absolutt blant de jeg vurderer igjen. Ble litt skuffa over at Lillestrøm barnehage har blitt basebasert for de store barna, ellers ser det nye uteområdet veldig fint ut. (Også en barnehage høyt på vurderingslista) Måsan ser slitt ut fra det vi ser når vi tusler forbi, men kan jo være en veldig bra barnehage for alt jeg vet. Har hørt veldig mye fint om Lillehagen men den er litt langt unna for oss. (Men er blant topp 3 på vurderinga, har forstått at denne må stå som førstevalg om man skal ha en sjangs for å få plass). Anonymkode: 2c74d...794
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #4 Skrevet 11. juni 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk, neida jeg er et år tidlig ute. Styrer veldig unna de store basebarnehagene. Frykter at Volla mister noe nå som de skal bli så store. Var veldig fornøyd med dem med førstemann. Så de er absolutt blant de jeg vurderer igjen. Ble litt skuffa over at Lillestrøm barnehage har blitt basebasert for de store barna, ellers ser det nye uteområdet veldig fint ut. (Også en barnehage høyt på vurderingslista) Måsan ser slitt ut fra det vi ser når vi tusler forbi, men kan jo være en veldig bra barnehage for alt jeg vet. Har hørt veldig mye fint om Lillehagen men den er litt langt unna for oss. (Men er blant topp 3 på vurderinga, har forstått at denne må stå som førstevalg om man skal ha en sjangs for å få plass). Anonymkode: 2c74d...794 Selv om de «nye» utvidede bhgene blir store skal de bli gruppeorganisert om jeg forstår det rett. Tror Skedsmo kommune har brent seg på erfaringene fra Kjeller og Riisløkka og ikke ønsker samme type barnehager igjen. Slitent eksteriør kan skjule flotte ansatte og pedagogikk, akkurat som fancy lokaler ikke nødvendigvis betyr bra innhold. Furulund har vel vært ok, drives av Norlandia nå som jeg har et anstrengt forhold til. Anonymkode: 350c8...7cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå