Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #1 Skrevet 10. juni 2019 Sambo fikk seg ny hobby. Ølbrygging og vinbrygging. Dette er jo selvsagt lovlig, men jeg har en liten sperre oppi i hodet mitt, at dette ikke er lov i samme husstand hvor barna bor. Da mener jeg at han skal ut til noen kompiser på kveldstid og kose seg der med brygging. Han mener det er urettferdig at jeg jager han ut av huset pga dette og mener at han burde få lov å gjøre dette enten i kjelleren eller på terrassen. Jeg synes dette er for drøyt, også med tanke på hva naboene skal tro. Redd noen av naboene melder oss til bv pga dette. Er jeg for hysterisk? 😅 hva sier dere? Er jeg for streng med mannen min? Anonymkode: 21d52...624
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #2 Skrevet 10. juni 2019 Ja, du er hysterisk. Hvorfor er du redd for å ha det i samme hus som barna bor i? Anonymkode: d50c0...656
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #3 Skrevet 10. juni 2019 Helt normal hobby så ja, du er for streng! Anonymkode: 09bc3...bf8
amandine Skrevet 10. juni 2019 #4 Skrevet 10. juni 2019 Du er virkelig alt for streng. Urimelig streng, faktisk.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #5 Skrevet 10. juni 2019 Du er for hysterisk. Faren min brygget øll på kjøkkenet hele min barndom og det er ikke noe som gir traumer. Heller ikke grunn til melding til bv! Jeg har til dd aldri sett min far full! Man trenger ikke oppføre seg som en idiot fordi man brygger øl. Han brukte å styre med det etter at vi unger var i seng. Det kan du jo be ham om hvis du synes. Du kan også be om at han og kompisene prøversmaker etter barna har lagt seg. Men å nekte ham å brygge øl i huset er hysterisk. Anonymkode: 367c4...078
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #6 Skrevet 10. juni 2019 Uff. Mine foreldre var alkoholikere, kanskje det er derfor jeg ser på dette som unormalt. Men jeg klarer liksom ikke slå meg til ro med dette, føler det blir feil. Men dere har sikkert rett. Anonymkode: 21d52...624
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #7 Skrevet 10. juni 2019 Mikrobryggerier og å brygge øl hjemme er jo en helt vanlig hobby i dag, kjenner flere som driver med det. At noen skal melde deg til barnevernet for det er ingenting annet enn hysteri, da vil barnevernet få mye å gjøre Anonymkode: f8d83...594
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #8 Skrevet 10. juni 2019 Du er hysterisk og urimelig, og dummer deg ut. Anonymkode: e0cf5...2c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå