Gå til innhold

Mensen etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for 5 mnd siden. Jeg fikk mensen tilbake etter 6-7 uker. Men har oppdaget at mensen nå varer i opptil 8-10 dager! Før var det 5-7. Siste dagene er bare spotting/blodblandet utflod, men likevel... flere som har opplevd det samme? Er det normalt?

Anonymkode: 270b7...239

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er normalt. Har fire barn. Har opplevd begge deler. Nå er alt helt normalt iallefall

Anonymkode: cf8c9...88a

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Alt er normalt. Har fire barn. Har opplevd begge deler. Nå er alt helt normalt iallefall

Anonymkode: cf8c9...88a

Ok, så bare å vente å se om det går seg til? Ingen grunn til å oppsøke gynekolog liksom? 🤔

Skrevet

3 mnd siden jeg slutta å amme, men fikk tilbake mensen for snart 1 år siden. Min mensen varer mellom 14 og 20 dager nå med 40-50 dager mellom. Før jeg ble gravid andre gangen var det maks en uke om gangen. Helt normalt begge deler.

Anonymkode: 15446...076

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

3 mnd siden jeg slutta å amme, men fikk tilbake mensen for snart 1 år siden. Min mensen varer mellom 14 og 20 dager nå med 40-50 dager mellom. Før jeg ble gravid andre gangen var det maks en uke om gangen. Helt normalt begge deler.

Oi 14-20 dager, det var lenge! Og det har ikke normalisert seg enda etter ett år?

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oi 14-20 dager, det var lenge! Og det har ikke normalisert seg enda etter ett år?

Nei, det går seg vel til etterhvert tenker jeg. Poenget er at alle er forskjellige og det er forskjellig fra graviditet til graviditet :)

Skrevet

Det er veldig vanlig med endringer etter svangerskap, men så lenge du ammer kan du ikke regne med at det skal stabilisere seg helt heller. Mye som skjer i kroppen, hormoner i hytt og pine ;)

Jeg blødde som en slaktegris etter forrige fødslel, ble seriøst bekymret for både egen helse og hvordan i alle dager jeg skulle kunne begynne å jobbe igjen, jeg blødde jo gjennom alt som var på kort tid.

Men det gikk seg til, og normaliserte seg før jeg skulle begynne i jobb igjen heldigvis.

Anonymkode: 7ed71...66e

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er veldig vanlig med endringer etter svangerskap, men så lenge du ammer kan du ikke regne med at det skal stabilisere seg helt heller. Mye som skjer i kroppen, hormoner i hytt og pine ;)

Jeg blødde som en slaktegris etter forrige fødslel, ble seriøst bekymret for både egen helse og hvordan i alle dager jeg skulle kunne begynne å jobbe igjen, jeg blødde jo gjennom alt som var på kort tid.

Men det gikk seg til, og normaliserte seg før jeg skulle begynne i jobb igjen heldigvis.

Anonymkode: 7ed71...66e

Jeg ammer ikke... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...