Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #1 Skrevet 10. juni 2019 Er jeg fryktelig gammeldags når jeg syns enkelte av de som tar kontakt og vil ha flere bilder raskt er uhøflige og overfladiske ? Pleier å avslutte samtaler med slike da de prøver liksom ikke å bli kjent med meg men er rett på utseende. Har profil bilde så tenker liksom det er nok i starten. Og at om en har flere samtaler fram og tilbake så kunne jeg godt sendt over bilder, men tenker egentlig at det er vel best å treffes i virkeligheten å se om det er kjemi da. Er interresert i en nå, vi flyttet samtalen over fra nettsiden til Messenger men når bytte selfie ønsket kom 3 linjer inni samtalen så kjente jeg at ahhhhh, nei.... og har mest lyst til å løpe i en annen retning nå til tross for at vi har avtalt å møtes om noen dager. Er liksom litt turn off, men jeg er kanskje gammeldags og siden jeg ser mer etter indre verdier så ønsker jeg en som ikke er så fokusert på det ytre. 40 åringer som er bilde ivrige, virker bare som fjortiser på meg. Feige ut eller møte fyren ? Hva syns du Anonymkode: c7282...3a4
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #2 Skrevet 10. juni 2019 Alle er overfladiske idag. Nettdating er et kjøttmarked der en leter etter det som ser mest appetittelig ut. Så dater en det til en finner noe bedre. Anonymkode: 9fdf7...2be
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #3 Skrevet 10. juni 2019 Om en mann tar kontakt med deg på en fjellside eller på stranden eller på en brun pub, vil de også gå på utseendet. Er de frekke om de ser på deg en halvtimes tid før de tar kontakt? Alle tar kontakt første gang basert på utseende og det må derfor appellere på en eller annen måte. Nettdating er litt annerledes, men prinsippet er det samme Anonymkode: 92bac...8bf
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #4 Skrevet 10. juni 2019 Jeg nettdater. Jeg ville ikke ha giddet å møte en fyr som ikke vil vise ansiktet. Jeg leser folks utstråling ganske godt, og det kommer også til syne via bildet. Det handler ikke om å være overflatisk, for blikk og smil sier faktisk en del om individets holdninger. En som «poserer» på profilbildet er antennende. En som har et naturlig smil på bildet, fra en naturlig situasjon der han er levende og kommuniserende, det tenner meg. Noen har kun bilder med ryggen til, eller avatarer/tegneseriefigurer i stedet for bildet. Det er direkte frekt. På den måten kan han jo kjenne til mitt utseende uten å selv vise sitt. Da kan han komme inn på kafeen uten at jeg vet det er ham, og enten snu i døra fordi han angrer, eller stalke meg uten å gi seg til kjenne. Gjensidighet er en fin bil... Anonymkode: 880ee...f7e
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #5 Skrevet 10. juni 2019 * avtennende, ikke antennende! Anonymkode: 880ee...f7e
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #6 Skrevet 11. juni 2019 Som jeg skrev, så har jeg profilbilde 😉 bør ikke det være nok til å begynne med. Anonymkode: c7282...3a4
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #7 Skrevet 11. juni 2019 Jeg tenker at det er helt normalt å være nysgjerrig på hvordan den man snakker med ser ut. Mange lyver på nett og er ikke den de begir seg ut forå være. Jeg ber alltid om flere bilder eller facebook/instagramprofil for å se hvordan person virkelig ser ut. Mange ganger er profilbildene deres 10 år gamle omtrent... Da føler man seg løyet til og føler at personen ikke er den han har utgitt seg for å være osv. Tror du kommer til å måtte lete veldig lenge om du skal finne en person over nett som ikke spør etter bilder av deg 😅 Jeg personlig hadde mistet interessen om jeg kun hadde fått sett ett bilde av personen jeg skulle på date med. Hvis personen virker tilbakeholden på å sende bilder av seg selv begynner man jo å lure på hva personen har å skjule 🙊 Anonymkode: 02afc...8e6
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #8 Skrevet 11. juni 2019 Jeg er fullstendig enig med deg. Det er så mange merkelige mannfolk der ute at jeg blir helt sprø. Menn på langt over 70 kontakter meg daglig, men jeg har allerede en pappa. 😅 Anonymkode: 3f955...fd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå