Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #1 Skrevet 10. juni 2019 Hvor ofte _burde_man ha sex vi som er i et forhold? Her kan det gjerne gĂ„ mnd.mellom hver gang....vi har hatt problemer i forholdet og klarer ikke helt hente oss inn igjen.....đ€·đŒââïž Anonymkode: c76a9...a0b
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #2 Skrevet 10. juni 2019 Vi har ca 2 ggr i uka, men ikke nÄr jeg har mensen. Anonymkode: 28198...772
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #3 Skrevet 10. juni 2019 Det kjem jo an pĂ„ dei som er i forholdet. Nokon vil ha kvar dag, andre ein gong i mnd, osb. Det viktigast er at begge er tilfredse? Ingen skal presse se til sex fordi ein mĂ„. Men viss de begge eigentleg vil ha meir mĂ„ de prĂžve Ă„ jobbe med sakenđ. Og viss den eine vil ha kvar dag og den andre ien gong i halvĂ„ret mĂ„ de kanskje ha litt hjelp til Ă„ lĂžyse den floka... Anonymkode: a7ae5...34d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #4 Skrevet 10. juni 2019 Akkurat nĂ„, Anonym bruker skrev: Det kjem jo an pĂ„ dei som er i forholdet. Nokon vil ha kvar dag, andre ein gong i mnd, osb. Det viktigast er at begge er tilfredse? Ingen skal presse se til sex fordi ein mĂ„. Men viss de begge eigentleg vil ha meir mĂ„ de prĂžve Ă„ jobbe med sakenđ. Og viss den eine vil ha kvar dag og den andre ien gong i halvĂ„ret mĂ„ de kanskje ha litt hjelp til Ă„ lĂžyse den floka... Anonymkode: a7ae5...34d Men personleg har eg erfaring amed at mykje vil ha meir, sĂ„ etter ein "tĂžrkeperiode" kan det vere litt trurigt Ă„ kome i gong igjen, men sidan eg veit eg eigentleg vil brukar eg Ă„ ta initiativ sjĂžlv om det ikkje er det som stĂ„r hĂžgst pĂ„ ynskjelista akkurat dĂ„, sĂ„ kjem vi i gong igjenđđđŒ. Anonymkode: a7ae5...34d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #5 Skrevet 10. juni 2019 Dette er det selvsagt ingen fasit pÄ. Vi har vel i gjennomsnitt 2-3 ganger i uka. Men det kommer jo an pÄ forholdet ogsÄ. Med min eks var det vel mer sÄnn en gang hver 3. mnd. Han ville mer, men jeg var generelt misfornÞyd med det samlivet, og hadde derfor nesten aldri lyst. Anonymkode: 6380f...fa6
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #6 Skrevet 10. juni 2019 NÄr man har lyst tenker jeg. Alle er forskjellige. Jeg hadde fÞlt meg som en fremmed om det gikk mÄnedsvis mellom hver gang. Jeg trenger sex minst 2-3 i uken for Ä vÊre glad og fornÞyd. Anonymkode: b1010...065
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #7 Skrevet 10. juni 2019 er nok veldig opp og ned alt fra flere ganger om dagen en et par ganger i uka er vanlig Anonymkode: 7c813...ddb
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #8 Skrevet 10. juni 2019 Sex avler sexđ Anonymkode: bc9da...ac9
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #9 Skrevet 10. juni 2019 SĂ„ flott med mange svarđ€© sex avler sex ja...er nok noe i det jađJeg mĂ„ vell kanskje presse meg litt der...selv om ikke lysten er der Anonymkode: c76a9...a0b
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #10 Skrevet 10. juni 2019 Fra 1-7 gg i ukađđ sex avler sex... Anonymkode: 0c671...875
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2019 #11 Skrevet 10. juni 2019 Eksen hadde jeg ikke lyst pĂ„. FĂžlte meg omtrent aseksuell. Han maste og jeg prĂžvde i det lengste Ă„ unngĂ„. I perioder hadde vi en gang i uken, men kunne ogsĂ„ gĂ„ lenge mellom. SĂ„ fikk jeg ny kjĂŠreste. Som bidrar, behandler meg med respekt og Ăžnsker meg alt godt. Vi koser, kysser og har masse nĂŠrhet i hverdagen. Stryker, tar pĂ„ hverandre. Klemmer. Ligger i armkroken. Jeg har lyst pĂ„ han hver dag. Tipper vi har et snitt pĂ„ 5 dager i uken. Det har gĂ„tt kraftig ned fra starten av forholdet hvor vi hadde sex bĂ„de morgen og kveld, pluss pluss. NĂ„ er perioden som kaniner lagt seg og vi er mer pĂ„ et nivĂ„ hvor det er mer levelig đđđ Anonymkode: a5424...f98
Espen10 Skrevet 11. juni 2019 #12 Skrevet 11. juni 2019 Vi har ikke hatt sex pÄ 5 Är og klarer ikke Ä komme igang. Blir bare lei meg hver dag jeg legger meg. Ikke lett, uansett...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2019 #13 Skrevet 11. juni 2019 3 timer siden, Espen10 skrev: Vi har ikke hatt sex pÄ 5 Är og klarer ikke Ä komme igang. Blir bare lei meg hver dag jeg legger meg. Ikke lett, uansett... à j det var lenge....hva gjorde at det ble stopp?Jeg fÞler jeg mÄ tvinge meg selv til Ä ha sex, all lyst er blitt borte...har hatt to fÞdsler, men er om enda tynnere nÄ og fornÞyd enn fÞr sÄ har ingenting med det Ä gjÞre heller... Anonymkode: c76a9...a0b
Espen10 Skrevet 14. juni 2019 #14 Skrevet 14. juni 2019 Vet ikke helt. Hun hadde bare ikke lyst og mangel pÄ energi. PrÞvde meg en del til Ä begynne med, men har mer eller mindre gitt opp. Trist da jeg fÞler at jeg har mye Ä gi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ