GĂ„ til innhold

Hvor ofte?😏

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte _burde_man ha sex vi som er i et forhold?

Her kan det gjerne gĂ„ mnd.mellom hver gang....vi har hatt problemer i forholdet og klarer ikke helt hente oss inn igjen.....đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž

Anonymkode: c76a9...a0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ca 2 ggr i uka, men ikke nÄr jeg har mensen.

Anonymkode: 28198...772

Skrevet

Det kjem jo an pĂ„ dei som er i forholdet. Nokon vil ha kvar dag, andre ein gong i mnd, osb. Det viktigast er at begge er tilfredse? Ingen skal presse se  til sex fordi ein mĂ„. Men viss de begge eigentleg vil ha meir mĂ„ de prĂžve Ă„ jobbe med saken😉. Og viss den eine vil ha kvar dag og den andre ien gong i halvĂ„ret mĂ„ de kanskje ha litt hjelp til Ă„ lĂžyse den floka... 

Anonymkode: a7ae5...34d

Skrevet
Akkurat nÄ, Anonym bruker skrev:

Det kjem jo an pĂ„ dei som er i forholdet. Nokon vil ha kvar dag, andre ein gong i mnd, osb. Det viktigast er at begge er tilfredse? Ingen skal presse se  til sex fordi ein mĂ„. Men viss de begge eigentleg vil ha meir mĂ„ de prĂžve Ă„ jobbe med saken😉. Og viss den eine vil ha kvar dag og den andre ien gong i halvĂ„ret mĂ„ de kanskje ha litt hjelp til Ă„ lĂžyse den floka... 

Men personleg har eg erfaring amed at mykje vil ha meir, sĂ„ etter ein "tĂžrkeperiode" kan det vere litt trurigt Ă„ kome i gong igjen, men sidan eg veit eg eigentleg vil brukar eg Ă„ ta initiativ sjĂžlv om det ikkje er det som stĂ„r hĂžgst pĂ„ ynskjelista akkurat dĂ„, sĂ„ kjem vi i gong igjenđŸ˜ŠđŸ‘đŸŒ. 

Skrevet

Dette er det selvsagt ingen fasit pÄ. Vi har vel i gjennomsnitt 2-3 ganger i uka. Men det kommer jo an pÄ forholdet ogsÄ. Med min eks var det vel mer sÄnn en gang hver 3. mnd. Han ville mer, men jeg var generelt misfornÞyd med det samlivet, og hadde derfor nesten aldri lyst.

Anonymkode: 6380f...fa6

Skrevet

NÄr man har lyst tenker jeg. Alle er forskjellige. Jeg hadde fÞlt meg som en fremmed om det gikk mÄnedsvis mellom hver gang. Jeg trenger sex minst 2-3 i uken for Ä vÊre glad og fornÞyd. 

Anonymkode: b1010...065

Skrevet

er nok veldig opp og ned :) alt fra flere ganger om dagen en et par ganger i uka er vanlig

Anonymkode: 7c813...ddb

Skrevet

Sex avler sex😊 

Anonymkode: bc9da...ac9

Skrevet

SĂ„ flott med mange svarđŸ€©

sex avler sex ja...er nok noe i det ja😏Jeg mĂ„ vell kanskje presse meg litt der...selv om ikke lysten er der

Skrevet

Fra 1-7 gg i uka😁😁 sex avler sex... 

Anonymkode: 0c671...875

Skrevet

Eksen hadde jeg ikke lyst pÄ. FÞlte meg omtrent aseksuell. Han maste og jeg prÞvde i det lengste Ä unngÄ. I perioder hadde vi en gang i uken, men kunne ogsÄ gÄ lenge mellom. 

SĂ„ fikk jeg ny kjĂŠreste. Som bidrar, behandler meg med respekt og Ăžnsker meg alt godt. Vi koser, kysser og har masse nĂŠrhet i hverdagen. Stryker, tar pĂ„ hverandre. Klemmer. Ligger i armkroken. Jeg har lyst pĂ„ han hver dag. Tipper vi har et snitt pĂ„ 5 dager i uken. Det har gĂ„tt kraftig ned fra starten av forholdet hvor vi hadde sex bĂ„de morgen og kveld, pluss pluss. NĂ„ er perioden som kaniner lagt seg og vi er mer pĂ„ et nivĂ„ hvor det er mer levelig 😂😂😂

Anonymkode: a5424...f98

Skrevet

Vi har ikke hatt sex pÄ 5 Är og klarer ikke Ä komme igang.

Blir bare lei meg hver dag jeg legger meg.

Ikke lett, uansett...

Skrevet
3 timer siden, Espen10 skrev:

Vi har ikke hatt sex pÄ 5 Är og klarer ikke Ä komme igang.

Blir bare lei meg hver dag jeg legger meg.

Ikke lett, uansett...

Åj det var lenge....hva gjorde at det ble stopp?Jeg fĂžler jeg mĂ„ tvinge meg selv til Ă„ ha sex, all lyst er blitt borte...har hatt to fĂždsler, men er om enda tynnere nĂ„ og fornĂžyd enn fĂžr sÄ har ingenting med det Ă„ gjĂžre heller...

Skrevet

Vet ikke helt. Hun hadde bare ikke lyst og mangel pÄ energi. PrÞvde meg en del til Ä begynne med, men har mer eller mindre gitt opp. Trist da jeg fÞler at jeg har mye Ä gi

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...