Gå til innhold

Min søster har kuttet kontakten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror min søster har kuttet meg ut. Hun tar kontakt for å snakke om øvrig familie men viser ikke noen interesse for meg. Grunnen tror jeg er at vi er ganske ulike. Jeg føler hun ikke respekterer mine grenser og hun liker ikke at jeg setter grenser. 

Hun startet en krangel som gikk en god del over styr, fra hennes side. Hun sa mange sårende ting. Jeg var rolig og gjorde mitt beste for å komme henne i møte med det hun mente jeg gjorde feil. Syndene ble etterhvert mange og det var litt sånn kaotisk. Jeg trodde etterhvert vi fikk snakket ut om det. Men kjenner at ting ikke er greit mellom oss. Så jeg har ringt og spurt men det ble ikke noen bra samtale av det. Jeg føler hun overdriver sin reaksjon voldsomt på det jeg har gjort, som innebærer å sette grenser. Mine grenser er ikke forenlig med hennes forventninger. Jeg føler hun har trengt seg selv opp i et hjørne. Jeg skjønner ikke hvordan hun har tenkt at dette skal gå videre. Jeg har vondt i magen hver dag og fått angst av hele greia. Skjelver og får hjertebank. 

Så hva gjør jeg? Fortsetter å strekke ut en hånd, late som ingenting, gir det tid? 

Anonymkode: 738dc...399

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som det er du som er i et hjørne. Hun har ikke interesse av deg.

Anonymkode: d4822...82a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...