Gå til innhold

Dere i et forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forteller/spørr partneren din om hvem han/hun prater med i telefon, eller er det ikke normalt? 

Anonymkode: 8eea6...aa7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi spør! "Å, hvem var det?"  Normal nysgjerrighet tenker jeg. 

Anonymkode: 401d0...46e

Skrevet

Nei. Aldri. Det gjør ikke jeg heller. Det hadde kvelt meg. 

Anonymkode: 68e4c...e3f

Skrevet

Ikke hver gang, men når jeg/han lurer eller ser at det var en samtale som har betydning for noe. 

"jobb?" Svar ja eller nei, ikke nødvendigvis med utdypning. Men om jobben ringer så betyr det ofte at en av oss må sette oss ned med pc eller dra, og sånt er litt kjekt å vite. 

"har det skjedd noe?" Ja... Bla bla.... Eller nei. Ok, trenger ikke vite mer. 

Som en over beskrev, normal nyskjerrig het. Mest for å vite om det vil påvirke planene våre. 

Anonymkode: 86d9f...9e9

Skrevet

Ikke noe fast svar på det, noen ganger spørres det og andre ganger ikke. 

Men som sagt over kan det være spørsmål om det har skjedd noe e.l og inne hvem som ringte. 

Ofte er det jo en jobbtelefon og det høres jo, jeg er ikke interessert i om det er Per eller Pål som ringer da altså, og gidder ikke spørre. Han forteller jo om det er noe spes. 

Anonymkode: 946ea...6cc

Skrevet

Det kommer helt ann på. Hvis vi sitter i samme rom når han prater i telefon så kan det hende han sier "var mamma, hun bare lurte på...". Ofte skjønner jeg hvem han prater med hvis jeg er i nærheten, så da er det ikke stort behov for å spørre. Men hender jo jeg bare spør " var det jobben?" Men forventer ikke noe mer utdypning enn eventuelt ja eller nei.Hvem han prater med i telefonen ellers på dagen når vi ikke er sammen spør jeg jo ikke om 😜 han forteller hvis det er noe som spesielt som har betydning for meg

Anonymkode: 3b5ea...d48

Skrevet

Ja, stort sett alltid. Vanlig nyskjerrighet 😉

Skrevet (endret)

Av og til, vanlig nysgjerrighet :) Men ikke hele tiden og ikke typ avhør der vi MÅ rapportere til hverandre hva vi snakker om med hvem. 

Hører jeg at det er familie spør jeg som regel kun hva de ville.

Endret av Classical
Skrevet

Han sier alltid «no ringer xxx» 😆 er ei vane han har hatt i 14 år. Vi er så sammen sveiset at han skjønner alltid hvem jeg prater med bare med å høre noen små stikkord eller tonefallet jeg har 😅

Anonymkode: 86efd...de1

Skrevet

Jeg spør som regel hvem som ringte, men trenger ikke noe mer utdypning enn det. Hvis jeg vet hvem det var spør jeg ikke. F eks hører jeg raskt hvis det er foreldrene hans eller jobbrelatert. 

Regner det som normal nysgjerrighet når man bor sammen. 

Skrevet

Både ja og nei. Spør ikke bare for å vær nyskjerrig, men noen ganger taes samtalen i ett annet rom, det høres alvorlig ut osv, da spør jeg. Som oftes er det bar unger som spør om noe, jeg hører det er jobb eller moren som ringer for tiende gang den dagen. 

Min mor spør alltid min far hvem det var når det ringer på hans mobil. Jeg hadde fått hetta om noen skulle spurt meg om det hver gang. Min far hadde en jobb der han fikk mye telefoner selv etter arbeidstid og i ferier, og han var med i mye politikk slik at han fikk mye telefoner derfra også. Så at ikke han har klikka er meg ett stort under. 

Anonymkode: b13f0...e44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...