Gå til innhold

Seriøst er dette mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver på baby nr4. Jeg er ikke så voldsomt ung lenger og vi tenkte nå eller aldri. Det er ganske stor spredning mellom barna våre og det er nettop pga at jeg ble ikke gravid. Tok mange år før spire nr3 satt. Så vi tenkte jeg fjerner spiralen, blir jeg gravid hurra, blir jeg ikke det så har vi i alle fall prøvd. I tillegg er jeg ganske overvektig så ca 20 kg ekstra på meg. Tok ut spiralen før forrige mens hadde mensen og brukte baby comp har jo brukt den mye før så er godt kjent med den. 

Vi hadde sex på eggeløsningsdagen før og etter. I dag altså en uke etter eggeløsning har jeg vert kvalm, utrolig sliten og vondt i bekkenet. Er dette mulig?? Altså går det seriøst an å kjenne noe så tidlig??

Anonymkode: c0044...d0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente det før den tid også. En uke etter eggløsning begynte folk på jobb å spørre om jeg var gravid - ble oppblåst og fikk den magen, puppene hadde blitt større og jeg var ekstremt lettrørt. Ble kvalm, brakk meg og reagerte på lukter. Jeg var helt overbevist om at jeg umulig kunne være gravid, så det var ikke psykisk. Men etter et utall spørsmål om jeg var gravid endte jeg med å ta en test et par dager etter mensen skulle ha kommet, og gravid var jeg. De sier det er umulig å kjenne noe så tidlig, men det er tydeligvis individuelt.

Anonymkode: 325ca...3fe

Skrevet

tvillinger? 

Høres typisk slik ut spes mtp din alder, overvekt og tidligere barn!

Skrevet

Jeg har kjent der så tidlig.
For hver graviditet har jeg kjent det tidligere og tidligere.
Slik du beskriver det, slik var det med vår tredje.
Dersom du er gravid, hver oppmerksom på det bekkenet og kom deg til behandling hos fysio så tidlig som mulig.
Den gang jeg kjente det så tidlig endte jeg opp med invalidiserende bekkenløsning.

Anonymkode: 91152...fa2

Skrevet

Håper du er gravid ♥️

Anonymkode: ee9d8...bc4

Skrevet

Eg kjende det 2 veker før det var vits i å teste. Nr tre, oppretta tilog med ein tråd her om at eg trudde det var tvillingar, før eg hadde tatt graviditetstesten. Vart selvfølgeleg utledd her, men det stemmte det, var tvillingar!! (var kjekt å leite opp den tråden etter ul i veke 18 og skrive at eg hadde rett, både mtp graviditet og antall born😊). 

Anonymkode: 7531b...03f

Skrevet

Oi tvillinger hmm det håper jeg slipper da 😂. Har heller ingen i familien men kan jo hende. Jaja plass har vi i alle fall og ny bil må vi ha uansett.

Skrevet

Jeg har vært kvalm, trøtt og vind rygg i dag. Jeg er ikke gravid.

Anonymkode: c4d0a...716

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi tvillinger hmm det håper jeg slipper da 😂. Har heller ingen i familien men kan jo hende. Jaja plass har vi i alle fall og ny bil må vi ha uansett.

Det har sin sjarm med tvillingar òg ❤️ Men det er ikkje til å stikke under ein stol at det er slitsomt!! Men no var min eldste 5, og mellomste 3 då dei vart fødde, viss dei andre borna din er store, så går det så fint så😊👍🏼

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har sin sjarm med tvillingar òg ❤️ Men det er ikkje til å stikke under ein stol at det er slitsomt!! Men no var min eldste 5, og mellomste 3 då dei vart fødde, viss dei andre borna din er store, så går det så fint så😊👍🏼

Har 15-11-3 når «disse» her blir født

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har 15-11-3 når «disse» her blir født

Ja du har tre frå før du😊. Det går nok heilt fint, eg har faktisk tvillingar i slekta, så det er sagt! Du må kome med oppdatering når du finn ut meir👍🏼

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja du har tre frå før du😊. Det går nok heilt fint, eg har faktisk tvillingar i slekta, så det er sagt! Du må kome med oppdatering når du finn ut meir👍🏼

Skal gjøre det:) hadde jo vert helt utrolig OL jeg faktisk var gravid 😅

Skrevet

Mamma kjente det tidlig på nr. 2. Pappa reiste bort en periode etter det, så det var ikke i tvil når hun ble gravid. Hun kjente det dagen etter, men hun tror også det kan være minnet som spiller henne et puss. Men siden du kjenner det nå, og ikke husker tilbake, slik som hun, kan det godt være mulig. 

Søsteren min kjente det og tidlig, på nr. 2. Ikke like tidlig som mamma, men det var snakk om en uke eller to etter. Og hun fikk tvillinger! 😄

Anonymkode: 07f02...2fa

• 1 måned senere...
Skrevet

Vel det er Ts her. Tok opp den gamle tråden her. Fikk mensen noen dager senere så alt ordnet seg. Vi dro alene på romantisk tur og jeg tenkte at dette kommer til å ta tid så ga opp litt. Sjekket kalenderen i dag da jeg har vert kvalm så at det jeg var sen... vell to svære streker lyste mot meg. Så jepp jeg er gravid. Ble ekstrem sjokkert men vi ønsket oss jo en siste mann. 

Skrevet

Gratulerer! 😊

Anonymkode: 206fc...9e5

Skrevet

Jeg har fått symptomer fem dager etter befruktning, fra ti dager begynner brystene å verke.

Anonymkode: 3b7cf...d76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...