Gå til innhold

Flere barn?


Gladjente00

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Kortene sier at du skal huske positive tanker og affirmasjoner for å gi ønsket ditt drivkraft ❤️ Husk, fokuser på hva du ønsker, ikke hva du frykter. 

Jeg får opp at desember kan bli en god måned for dere, og det kan klaffe her❤️

Hent frem tålmodighet. Det er en liten skatt på vei, men h*n skal komme når h*n er klar. Som sagt så tror jeg desember kan være bra. 

Synes jeg ser litt frustrasjon og bekymringer fra deres side, og det er naturlig, men pass på at det ikke overskygger for mye. Jeg får 4 graviditetskort, og de hoppet selv ut av stokken her. 👏🏼

Hang in there

Anonymkode: 7f304...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.7.2019 den 17.17, Anonym bruker skrev:

Kortene sier at du skal huske positive tanker og affirmasjoner for å gi ønsket ditt drivkraft ❤️ Husk, fokuser på hva du ønsker, ikke hva du frykter. 

Jeg får opp at desember kan bli en god måned for dere, og det kan klaffe her❤️

Hent frem tålmodighet. Det er en liten skatt på vei, men h*n skal komme når h*n er klar. Som sagt så tror jeg desember kan være bra. 

Synes jeg ser litt frustrasjon og bekymringer fra deres side, og det er naturlig, men pass på at det ikke overskygger for mye. Jeg får 4 graviditetskort, og de hoppet selv ut av stokken her. 👏🏼

Hang in there

Anonymkode: 7f304...2d0

Wow😍 har blitt spådd før at jeg skal få 4 barn men trudde det toget var gått no da jeg er kronisk syk. Jeg har 2 verdens skjønneste jenter fra før av ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...