Gå til innhold

Vival mot flyskrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med flyskrekk som har prøvd vival? Hjelper det og hvordan fungerer det? Har fått resept av legen på 2 mg. Han sa jeg kunne ta en kvelden før, en på morningen og en på flyplassen. Har prøvd sobril ved flyreise men den gjorde bare kroppen slapp. Angsten var like ille. 

Skal selvfølgelig prøve en kveld for å se hvordan jeg reagerer men det er vel forskjellig virkning når man er livredd og ikke...

Anonymkode: adc13...375

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjelden man reagerer veldig på 2 MG. Jeg tar 5 MG og sover da ofte de første timene. Reiser endel til slekt i USA og da fyller jeg gjerne opp med 2,5 MG midtveis. Sobril hjalp ikke på meg heller. Lykke til. 

Anonymkode: d39f6...84e

Skrevet

Takk for svar:) men blir du roligere i hodet, blir angsten litt borte? Man blir litt likegyldig? Håper virkelig dette virker på meg. Blir en flytur på maks 3 timer.

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar:) men blir du roligere i hodet, blir angsten litt borte? Man blir litt likegyldig? Håper virkelig dette virker på meg. Blir en flytur på maks 3 timer.

Mye roligere. 

Anonymkode: d39f6...84e

Skrevet

Mamma brukte Vival mot angst på reise. Funket bra. 

Anonymkode: 69be7...fb7

Skrevet

Vival er deilig når den slår ut 🤤🤤 jeg blir helt avslappet i muskler, og gir faktisk en god faen 😂 

Anonymkode: 680b4...ab9

Skrevet

Det er å gi en god faen jeg er ute etter😂 men må jeg ta en pille i løpet av flyturen for at det skal vare også? Som sagt ca 3 timers tur

Skrevet

Bare gir f? Høres ut som noe jeg trenger daglig for resten av mitt liv.

Anonymkode: 9b769...59a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...