Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #1 Skrevet 9. juni 2019 Jeg vet ikke om noen bryr seg, men kjente jeg ble flau. Skulle ned i jakkelommen etter en tyggispakke, da jeg tok frem handa så hadde jeg fisket opp tyggispakken og en paracet stikkpille ( stor type 1g, så ingen tvil om at den ikke var til barnk) Vi var en liten vennegjeng, menn og kvinner, på 4-5 stk. Som hadde hatt oss en røyk. Alle fikk det med seg. Jeg putter den tilbake i lomma, og lot som ingenting, men forstod på småkniset at alle fikk det med seg. Nå irriterer jeg meg for at jeg ikke bare lo sammen med de, da det hente. For egentlig så bryr jeg meg ikke, men nå ble det bare teit. Irriterer meg så mye at jeg ikke får sove. Alltid skal jeg henge meg opp i slike småting Anonymkode: f8ab1...fc5
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #2 Skrevet 9. juni 2019 Fnise av en Paracet stikkpille? Er det fjortiser du vanker med? «Kniiiiiis, hun har en pille som skal i RUMPA!!!» Hjelpes. Anonymkode: 9d89f...866
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #4 Skrevet 9. juni 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fnise av en Paracet stikkpille? Er det fjortiser du vanker med? «Kniiiiiis, hun har en pille som skal i RUMPA!!!» Hjelpes. Anonymkode: 9d89f...866 Tenkte det samme Anonymkode: 0f9a3...0ce
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #5 Skrevet 9. juni 2019 Ville vært hundre ganger flauere av røyken enn stikkpillen. Anonymkode: c9b8d...fb6
HeiteH Skrevet 9. juni 2019 #6 Skrevet 9. juni 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ville vært hundre ganger flauere av røyken enn stikkpillen. Anonymkode: c9b8d...fb6 Skulle skrive det samme. Røyk i 2019 er flaut det.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #7 Skrevet 9. juni 2019 Legg det hele vekk og tenk på noe annet. Livet er for kort... Anonymkode: 28aa9...3bb
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #8 Skrevet 9. juni 2019 Åj det hadde jeg ikke ofret en tanke altså....😳Skjønner ikke helt hva som var galt med det Anonymkode: c212b...522
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #9 Skrevet 9. juni 2019 Hva? Er det flaut? Er dere 12 år. Uansett alder anbefaler jeg å heller tenke på hva de som ikke røyker tenker om dere. Det er nok flauere. Deretter kan du være flau over å ødelegge helsa med røyk. Noe særlig mer pinlig kan det neppe bli. Anonymkode: fcb41...ab4
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #10 Skrevet 9. juni 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet ikke om noen bryr seg, men kjente jeg ble flau. Skulle ned i jakkelommen etter en tyggispakke, da jeg tok frem handa så hadde jeg fisket opp tyggispakken og en paracet stikkpille ( stor type 1g, så ingen tvil om at den ikke var til barnk) Vi var en liten vennegjeng, menn og kvinner, på 4-5 stk. Som hadde hatt oss en røyk. Alle fikk det med seg. Jeg putter den tilbake i lomma, og lot som ingenting, men forstod på småkniset at alle fikk det med seg. Nå irriterer jeg meg for at jeg ikke bare lo sammen med de, da det hente. For egentlig så bryr jeg meg ikke, men nå ble det bare teit. Irriterer meg så mye at jeg ikke får sove. Alltid skal jeg henge meg opp i slike småting Anonymkode: f8ab1...fc5 Er jo enig i at det er litt rart å gå rundt med i lomma? Har du operert i munnen eller noe siden du ikke kan svelge medisin? Anonymkode: 73e66...906
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #11 Skrevet 9. juni 2019 Vent...hva? Hva var flaut? Jeg skjønner ingenting her? Anonymkode: d1dd9...bb5
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #12 Skrevet 9. juni 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er jo enig i at det er litt rart å gå rundt med i lomma? Har du operert i munnen eller noe siden du ikke kan svelge medisin? Anonymkode: 73e66...906 Jeg har også rare ting i lomma til tider, noen ganger glemmer man å ta det ut Anonymkode: a1ae5...d03
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #13 Skrevet 9. juni 2019 Var nok ikke en vanlig sigarett, og da sitter noen ganger latteren løst 😉 Anonymkode: bec05...692
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #14 Skrevet 9. juni 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har også rare ting i lomma til tider, noen ganger glemmer man å ta det ut Anonymkode: a1ae5...d03 Tja.. det er jo begrenset hvor lenge en kan ha rare ting i lomma da om man vasker klærne sine ofte nok. Stikkpille er jo veldig sjeldent voksne har behov for, det tyder jo på noe ekstraordinært, så skjønner jo at det er litt merkelig å ha i lomma. Eneste gangen jeg har vært borti det er når jeg tok mandlene. Anonymkode: 73e66...906
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #15 Skrevet 9. juni 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tja.. det er jo begrenset hvor lenge en kan ha rare ting i lomma da om man vasker klærne sine ofte nok. Stikkpille er jo veldig sjeldent voksne har behov for, det tyder jo på noe ekstraordinært, så skjønner jo at det er litt merkelig å ha i lomma. Eneste gangen jeg har vært borti det er når jeg tok mandlene. Anonymkode: 73e66...906 Tyder på noe ekstraordinært? Hvor har du det i fra. Man kan bruke stikkpille i stedet for en vanlig paracet, ingenting ekstraordinært med det Anonymkode: 0f9a3...0ce
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #16 Skrevet 9. juni 2019 Skjønner ikke helt hva som er rart med en stikkpille. Anonymkode: a19bb...7f4
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #17 Skrevet 9. juni 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tja.. det er jo begrenset hvor lenge en kan ha rare ting i lomma da om man vasker klærne sine ofte nok. Stikkpille er jo veldig sjeldent voksne har behov for, det tyder jo på noe ekstraordinært, så skjønner jo at det er litt merkelig å ha i lomma. Eneste gangen jeg har vært borti det er når jeg tok mandlene. Anonymkode: 73e66...906 Ofte nok? Skal ærlig innrømme at jeg ikke vasker ytterjakka mi 1 gang i måneden engang. Svetter ikke i den. Anonymkode: a1ae5...d03
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #18 Skrevet 9. juni 2019 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tyder på noe ekstraordinært? Hvor har du det i fra. Man kan bruke stikkpille i stedet for en vanlig paracet, ingenting ekstraordinært med det Anonymkode: 0f9a3...0ce Men hvem gjør det egentlig? Det tror jeg er ekstremt sjelden altså. De fleste foretrekker å slippe putte ting oppi rompa! Det er jo dritekkelt med stikkpille! Anonymkode: 73e66...906
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #19 Skrevet 9. juni 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvem gjør det egentlig? Det tror jeg er ekstremt sjelden altså. De fleste foretrekker å slippe putte ting oppi rompa! Det er jo dritekkelt med stikkpille! Anonymkode: 73e66...906 Du er ikke i stand til å se for deg årsaker til at folk bruker stikkpiller, eller hvor stikkpiller er et bedre alternativ enn å svelge pillene? Hvor gammel er du egentlig? Anonymkode: ddf4e...b6d
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #20 Skrevet 9. juni 2019 Hi, slutt å røyke. Slutt å overtenke. Du hadde en stikkpille i lomma, det er bare et faktum, ikke noe flaut eller noe å fnise av eller noe å miste nattesøvnen av. Lær deg å gi mer blaffen i hva andre tenker. Og vurder ev. å omgås litt voksnere personer... Anonymkode: ddf4e...b6d
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #21 Skrevet 9. juni 2019 Kan ikke fatte og begripe hvorfor dette skal dreie seg om hvor normalt det er å bruke stikkpille, hvorfor hun bruker det osv. Virkelig.... Det har vel ingen noe med. Anonymkode: d6381...8a6
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #22 Skrevet 9. juni 2019 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvem gjør det egentlig? Det tror jeg er ekstremt sjelden altså. De fleste foretrekker å slippe putte ting oppi rompa! Det er jo dritekkelt med stikkpille! Anonymkode: 73e66...906 Herregud, er du så enkel? Jeg føler virkelig med deg, det kan ikke være lett Anonymkode: 0f9a3...0ce
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #23 Skrevet 9. juni 2019 Glad jeg ikke er 12 år lenger. Slitsomt tid! Anonymkode: d1dd9...bb5
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #24 Skrevet 9. juni 2019 Hvem ser vel forskjell på barne- og voksne stikkpiller.. Anonymkode: 7849f...792
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2019 #25 Skrevet 9. juni 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Men hvem gjør det egentlig? Det tror jeg er ekstremt sjelden altså. De fleste foretrekker å slippe putte ting oppi rompa! Det er jo dritekkelt med stikkpille! Anonymkode: 73e66...906 🤦♀️ Pinlig! Anonymkode: 8604a...239
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå