Gå til innhold

Tror kanskje jeg dummet meg ut i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om noen bryr seg, men kjente jeg ble flau. Skulle ned i jakkelommen etter en tyggispakke, da jeg tok frem handa så hadde jeg fisket opp tyggispakken og en paracet stikkpille ( stor type 1g, så ingen tvil om at den ikke var til barnk) Vi var en liten vennegjeng, menn og kvinner, på 4-5 stk. Som hadde hatt oss en røyk. Alle fikk det med seg. Jeg putter den tilbake i lomma, og lot som ingenting, men forstod på småkniset at alle fikk det med seg. Nå irriterer jeg meg for at jeg ikke bare lo sammen med de, da det hente. For egentlig så bryr jeg meg ikke, men nå ble det bare teit. Irriterer meg så mye at jeg ikke får sove. Alltid skal jeg henge meg opp i slike småting

Anonymkode: f8ab1...fc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fnise av en Paracet stikkpille? Er det fjortiser du vanker med? «Kniiiiiis, hun har en pille som skal i RUMPA!!!» Hjelpes.

Anonymkode: 9d89f...866

Skrevet

Enig med over. Det der var da ikke å bry seg om.

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fnise av en Paracet stikkpille? Er det fjortiser du vanker med? «Kniiiiiis, hun har en pille som skal i RUMPA!!!» Hjelpes.

Anonymkode: 9d89f...866

Tenkte det samme

Anonymkode: 0f9a3...0ce

Skrevet

Ville vært hundre ganger flauere av røyken enn stikkpillen. 

Anonymkode: c9b8d...fb6

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ville vært hundre ganger flauere av røyken enn stikkpillen. 

Anonymkode: c9b8d...fb6

Skulle skrive det samme. Røyk i 2019 er flaut det. 

Skrevet

Legg det hele vekk og tenk på noe annet. Livet er for kort...

Anonymkode: 28aa9...3bb

Skrevet

Åj det hadde jeg ikke ofret en tanke altså....😳Skjønner ikke helt hva som var galt med det

Anonymkode: c212b...522

Skrevet

Hva? Er det flaut? Er dere 12 år. Uansett alder anbefaler jeg å heller tenke på hva de som ikke røyker tenker om dere. Det er nok flauere. Deretter kan du være flau over å ødelegge helsa med røyk. Noe særlig mer pinlig kan det neppe bli. 

Anonymkode: fcb41...ab4

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet ikke om noen bryr seg, men kjente jeg ble flau. Skulle ned i jakkelommen etter en tyggispakke, da jeg tok frem handa så hadde jeg fisket opp tyggispakken og en paracet stikkpille ( stor type 1g, så ingen tvil om at den ikke var til barnk) Vi var en liten vennegjeng, menn og kvinner, på 4-5 stk. Som hadde hatt oss en røyk. Alle fikk det med seg. Jeg putter den tilbake i lomma, og lot som ingenting, men forstod på småkniset at alle fikk det med seg. Nå irriterer jeg meg for at jeg ikke bare lo sammen med de, da det hente. For egentlig så bryr jeg meg ikke, men nå ble det bare teit. Irriterer meg så mye at jeg ikke får sove. Alltid skal jeg henge meg opp i slike småting

Anonymkode: f8ab1...fc5

Er jo enig i at det er litt rart å gå rundt med i lomma? Har du operert i munnen eller noe siden du ikke kan svelge medisin?

Anonymkode: 73e66...906

Skrevet

Vent...hva? Hva var flaut? Jeg skjønner ingenting her? 

Anonymkode: d1dd9...bb5

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er jo enig i at det er litt rart å gå rundt med i lomma? Har du operert i munnen eller noe siden du ikke kan svelge medisin?

Jeg har også rare ting i lomma til tider, noen ganger glemmer man å ta det ut

Anonymkode: a1ae5...d03

Skrevet

Var nok ikke en vanlig sigarett, og da sitter noen ganger latteren løst 😉

Anonymkode: bec05...692

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har også rare ting i lomma til tider, noen ganger glemmer man å ta det ut

Tja.. det er jo begrenset hvor lenge en kan ha rare ting i lomma da om man vasker klærne sine ofte nok. Stikkpille er jo veldig sjeldent voksne har behov for, det tyder jo på noe ekstraordinært, så skjønner jo at det er litt merkelig å ha i lomma. Eneste gangen jeg har vært borti det er når jeg tok mandlene. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tja.. det er jo begrenset hvor lenge en kan ha rare ting i lomma da om man vasker klærne sine ofte nok. Stikkpille er jo veldig sjeldent voksne har behov for, det tyder jo på noe ekstraordinært, så skjønner jo at det er litt merkelig å ha i lomma. Eneste gangen jeg har vært borti det er når jeg tok mandlene. 

Tyder på noe ekstraordinært? Hvor har du det i fra. Man kan bruke stikkpille i stedet for en vanlig paracet, ingenting ekstraordinært med det

Skrevet

Skjønner ikke helt hva som er rart med en stikkpille. 

Anonymkode: a19bb...7f4

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ofte nok? Skal ærlig innrømme at jeg ikke vasker ytterjakka mi 1 gang i måneden engang. Svetter ikke i den.

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tyder på noe ekstraordinært? Hvor har du det i fra. Man kan bruke stikkpille i stedet for en vanlig paracet, ingenting ekstraordinært med det

Men hvem gjør det egentlig? Det tror jeg er ekstremt sjelden altså. De fleste foretrekker å slippe putte ting oppi rompa! Det er jo dritekkelt med stikkpille!

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvem gjør det egentlig? Det tror jeg er ekstremt sjelden altså. De fleste foretrekker å slippe putte ting oppi rompa! Det er jo dritekkelt med stikkpille!

Du er ikke i stand til å se for deg årsaker til at folk bruker stikkpiller, eller hvor stikkpiller er et bedre alternativ enn å svelge pillene? Hvor gammel er du egentlig?

Anonymkode: ddf4e...b6d

Skrevet

Hi, slutt å røyke. Slutt å overtenke.

Du hadde en stikkpille i lomma, det er bare et faktum, ikke noe flaut eller noe å fnise av eller noe å miste nattesøvnen av. Lær deg å gi mer blaffen i hva andre tenker. Og vurder ev. å omgås litt voksnere personer...

Anonymkode: ddf4e...b6d

Skrevet

Kan ikke fatte og begripe hvorfor dette skal dreie seg om hvor normalt det er å bruke stikkpille, hvorfor hun bruker det osv. Virkelig....

Det har vel ingen noe med. 

Anonymkode: d6381...8a6

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, er du så enkel? Jeg føler virkelig med deg, det kan ikke være lett

Skrevet

Glad jeg ikke er 12 år lenger. Slitsomt tid!

Anonymkode: d1dd9...bb5

Skrevet

Hvem ser vel forskjell på barne- og voksne stikkpiller..

Anonymkode: 7849f...792

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

🤦‍♀️ Pinlig! 

Anonymkode: 8604a...239

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...