Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #1 Skrevet 8. juni 2019 Jeg elsker lukten av bod og kjeller, spesielt om det oppbevares sykler og sykkeldekk der. Det begynte når jeg var gravid, men fortsatt må jeg iblant bare ned å "lete etter noe" i fellesboden 😛 Anonymkode: a023f...0a4
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #2 Skrevet 8. juni 2019 Peller meg i nesa da jeg kjører bil 🙄😱 ( noen ganger ) Anonymkode: 48908...14d
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2019 #3 Skrevet 8. juni 2019 Nesepilling her og Anonymkode: 1e7e4...3f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå